Tuesday, November 29, 2011

How did you know i'm bored?


Hei. Tänään kohtasin ongelman: Minulla on tylsää. Haluaisin jopa päivittää blogia, mutta koska mulla ei juuri nyt ole oikein mitään asiaa, niin päätin nyt sentään sen käydä kertomassa. Minulla on siis tylsää. 

Eilen alkoi koeviikko, joka nyt sitten jatkuu perjantaihin asti. Jipii. Tosin mulla ei ole huomenna mitään koetta, joten siksi seison täällä päälläni ja yritän keksiä jotain parempaa tekemistä. Se on vain jotenkin niin väärin, että lukisi joskus niihin kokeisiin myös aiemmin kuin vasta edellisenä iltana. Olen laiska. Tosin sen jo kaikki varmaan tiesivät.

Heii, perjantaina on kuitenkin lukion pikkujoulut, joten niiden jälkeen viimeistään mulla on varmaan jotain kerrottavaa. (Kuten juoruta ihmisten tekemisiä... ) Tosin tämä kaikki edellyttää sitä, että viime vuosi ei toistu ja  muistankin jotain. Totta puhuen kyllä minä viime vuodenkin pikkujouluista muistan paljon, vaikka filmi onkin parin tunnin kohdalta poikki.. Näinkin voi käydä, jos ei ole tarpeeksi varovainen sen juoman kanssa jota Jeesuskin käski rakastaa. (Mom says: "Alcohol is your enemy." Jesus says: "Love your enemies.")

Noniin ei mulla nyt muuta.. Paitsi, että kuvista voitte päätellä, että löysin uuden kivan tv-sarjan ja ehkä yhden kuuman miehenkin. Voinkin tästä lähteä jatkamaan tällaisten videoiden katselua.


P.S. Kiitos sille joka keksi, että mies märässä valkoisessa paidassa näyttää hyvältä !

Postausehdotuksia?

9 comments:

  1. AHAAA POSTAUSIDEOITA! inspiroidun helposti tällaisesta, mutta ideani eivät yleensä ole arvostettuja </3

    tee postaus sun kavereista! piirrä paintilla kuvat, se olisi siistiä (olen sitten tosissani).

    tai postaus sun harrastuksista (onx sulla muuta kuin joku tv-sarjojen katsominen??) ja kerro siinä miksi tykkäät tehdä jotain (jos sulla ei oo harrastuksia niin kerro top five ajanviettotapasi tv:n katsomisen LISÄKSI!!).

    tee videopostaus (olen odotellut sellaista tulevaksi jo kaaaauan, hmmmmm).

    joku über siisti kolme vuotta lukiossa -postaus! (se olisi interesting, en mä tiedä mitä te teitte sillon kun olin maailmalla)

    esittele sun lemppari-vaatteet (tai asut jos siltä tuntuu), kengät, korut....anything.

    sun lemppari ruuat!

    ja voisin esim. jatkaa listaa loputtomiin, mutta en jatka ettet aivan ahdistu ._.

    ReplyDelete
  2. sori, mut ahdistuin jo ensimmäisen ehdotuksen kohdalla. :D

    pitääpä kehitellä näitä ideoita eteenpäin, ehkä jopa toteutan jonkun. huoh, nyt kun sanoin noin mun on pakko toteuttaa kaikki.. tosin tota videota et tuu näkemään. :> ainakaan mitään tuoretta videota, ehkä voin kaivaa jonkun vanhan videon jostain.

    p.s. unohdit kommentoida tän postauksen oleellisinta kohtaa.. noita kuvia !! :>

    ReplyDelete
  3. olen pahoillani :D

    OHO! omg en huomannut :O nyt kun asiasta mainitsit niin piti mennä kattomaan mitä ihmeen kuvia oikein tarkotit (ajattelin, että ehkä siellä olis joku söpö kisu-kuva), mutta siis... omg, miten ihmeessä missasin nuo?!

    ja nyt kun jäin niintä kattomaan niin oi voi mitä hottiksia ♥ tollasia meille pikkujouluihinki!!

    ReplyDelete
  4. krhmmm.. ne on sama henkilö. :P

    olen jenni rakastunut. ♥ voitko käydä hakemassa tuon mulle sinne pikkujouluihin? voidaan laittaa se saunaan ja heittää vettä sen päälle ja sitten sen pitää riisua paita ja sitten se on aivan hikinen ja märkä ja hyi en enää voi jatkaa tätä juttua.. raakaa.

    ReplyDelete
  5. oi toi mies ♥ ookei mutta :D
    sanoisin että joku videopostaus! (--: hihi

    ReplyDelete
  6. tiiän :D

    järkytyinkin jo kun luin tuota sauna juttua ja hyvä kun uskalsin loppuun lukea, mutta onneksi ymmärsit hillitä itsesi ajoissa :D kauhulla odottelen millon et pysty ja puhtoinen mieleni turmeltuu sun aiheuttamista hävyttömistä mielikuvista !

    ReplyDelete
  7. Roosa: Niinpä. ♥ Pitää katsoa, tuntuu nimittäin tyhmältä puhua yksin kameralle. :D

    Jenni: Mutta mieti... En kestä. Sun mieli saiskin turmeltua, joten en ole laisinkaan pahoillani tästä. :>

    ReplyDelete
  8. ei saa, sitten ajattelisin hävyttömiä juttuja ja pelästyttelisin ihmisiä sanomalla niitä ääneen!! :O

    POSTAUSEHDOTUS!!
    ja tämä sun täytyy toteuttaa (ja ehkä teen tällaisen itsekin jos oikein inspiroidun): näin joulukuun kunniaksi sun täytyy tehdä postaus siitä, mitä tahtosit joululahjaksi.

    ReplyDelete
  9. hehee.

    okei, ton voin jopa toteuttaa. :>

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3