Sunday, July 06, 2014

Kesällä olen onnellinen.

Kuulumisia tiivistettynä kesäkuulta/heinäkuun alusta:

Olen..

 photo DSC_0443_zpse3243af5.jpg

1. Hoidellut paljon virallisia bisneksiä: Muuttoilmoitus, vuokrasopparin ja muiden sopimusten purku, Kelan ja pankin kanssa asiointi. Arg.
2. Ostanut uuden puhelimen.
3. Käynyt ihotautilääkärillä.
4. Viettänyt Juhannusta erittäin rennoissa merkeissä kokkaillen hyvää ruokaa.

 photo DSC_0460_zpsf0a5d8f4.jpg

5. Skypetellyt paljon.
6. Vihdoinkin ymmärtänyt tissuttelun ja terasseilla käymisen idean. Viimeisen kuukauden aikana olen eksynyt baariin/terassille jopa neljä kertaa (mikä on mulle jo erittäin paljon..).


7. Viettänyt iltaa paikallisessa lähikuppilassa mun työkaverin ja meidän vakkareiden kanssa (Näiden miekkosten keski-ikä on tosiaan jotain 50-60 vuotta) - Vaikka meidän seurue näyttää varmasti ulkopuolisille erittäin omituiselta, niin nämä ihmiset on kuitenkin jollakin tapaa mun ystäviä ja mulla tulee ihan oikeasti niitä ikävä kun lähden pois.
8. Tehnyt spontaanin mäkkäri & karkin ostoreissun puolen yön aikaan. Onneksi 24h ruokakaupat ja mäkkärit on keksitty.

 photo DSC_0435_zps3756622a.jpg

9. Myynyt tavaraa kirpparilla ja rikastunut ihan mukavasti.
10. Viettänyt laatuaikaa ystävien kanssa (eli muidenkin kuin Jennin kanssa): Elmo oli yökyläilemässä viikko sitten ja muutamaa päivää ennen sitä vietin erittäin mukavan päivän kaupungilla yhden mun työkaverin kanssa.
11. Juhlinut Jennin 22-vee synttäreitä. Käytiin Da Vincissä syömässä kana-vuohenjuustopizzaa & hengailtiin mun luona Netflixiä katsellen sekä karkkia mussuttaen. Villiä elämää.


12. Panikoinut aina välillä Skotteihin lähtöä. Oon tosi rasittavaa seuraa, kun joka toinen hetki oon into piukeana lähdössä sinne ja joka toinen hetki ahdistun koko ajatuksesta.
13. Tehnyt reilivalmisteluja. Tosin en oo vieläkään edes ostanut reililippuja tai ei olla edes varattu yösijaa Amsterdamiin. Yritän uskotella itselleni, että tässä on vielä paljon aikaa..

 photo DSC_0436_zps3f3e8bd6.jpg

14. Käynyt Kiasmassa! En edelleenkään ymmärrä nykytaidetta yhtään.
15. Tehnyt Jennin kanssa metroseikkailun eli toisinsanoen ajeltiin metrolla sen itäiseen päähään tsekkaamaan meininki Mellunmäessä ja Vuosaaressa (en ollut koskaan ennen käynyt Itistä kauempana). Mellunmäki näytti juuri siltä miltä sen kuvittelinkin ja häivyttiin sieltä hyvin äkkiä Vuosaareen. Tiesin, että Aurinkolahdessa on kiva biitsi, mutta en olisi uskonut, että tuo koko paikka olisi noin miellyttävä. Jos joskus vielä tulen asumaan Helsingissä, niin haluaisin ehdottomasti muuttaa Aurinkolahteen! Ei näköjään kannattaisi olla näin ennakkoluuloisia käsityksiä tietyistä kaupunginosista.. Tosin Kontulaa aion karsastaa jatkossakin.


Nyt ajattelin pukea jotain kesäistä päälle ja suunnata vaikka keskustaan istuskelemaan johonkin puistoon nauttimaan auringosta. Iltapäivällä suunnataan Jennin kanssa Ikeaan syömään lihapullia ostamaan muuttolaatikoita. Lisäksi pitäisi varmaan siivota, koska mun pikkuveli ilmestyy ilmeisesti huomenna Helsinkiin.

Ciaao.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3