Monday, October 04, 2010

Jejejee

Ihanaa koeviikko on yli puolivälissä ! Oon kyllä ollu nyt koko koeviikon ihan hukassa näiden aineiden kanssa.. Keskiviikkona ollestaasta äikän kokeesta tuli sitten aika surkeahko numero, vaikka kyllähän mä oon aina tienny, että en osaa kirjottaa. :D Tympäsee se siltikin. Torstaina mulla ois ollu pykologian koe, mutta mulla oli yöllä niin  huono olo, että jätin sitten menemättä kokeeseen.. Uusinnoissa nähdään. :D Perjantaina oli matikan koe ja iloiseksi yllätyksekseni sain MAA5:sta 9- !! Happy ! :)
   Tänään väkersin sitte uskonnon koetta ja arg meni hermot, kun ensimmäisessä tehtävässä piti selittää 6 käsitettä ja en osannu selittää kuin 2 niistä.. Esseistä kirjotin sitten semmosia maratoonin pituisia, ikäänkuin hyvitykseksi. ;) Joo no jatkan nyt "ahkerana ruotsin lukua".

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3