Wednesday, December 11, 2013

Tyhmä päivä.


No me gusta:

- En taas jostakin tyhmästä syystä saanut viime yönä unta ja arvatkaa vaan naurattiko pyöriä virkeänä sängyssä kahden aikoihin kun herätyskello oli soimassa klo: 5.45. Ei.
- Lopulta heräsin ennen herätyskelloa, koska pelkäsin nukkuvani pommiin. 
- Kaikki lumet olivat sulaneet yön aikana ja nyt tuolla ulkona on liukasta ja märkää.
- Olin kerrankin bussipysäkillä ajoissa ja ehdin jo bussissa iloita miten ehdin hyvin hoitaa töissä aamuhommat ennen avaamista.. No arvatkaa mitä? Se bussikuski ei pysähtynyt mun pysäkillä! En tiedä kuinka aamu-uninen se oikein oli vai mikä sitä vaivasi, mutta onneksi seuraavalla pysäkillä nousi ihmisiä kyytiin, joten pääsin livahtamaan ulos bussista. (Ja kyllä se stop-nappula toimi ja äänikin kuului..) Onneksi bussipysäkkejä on kuitenkin kohtuu lähekkäin.. En todellakaan olisi halunnut aamulla puoli seitsemän aikoihin kävellä jotain paria kilometriä.
- Kohtasin tänään miekkosen, joka sai mun verenpaineen kohoamaan vaarallisiin lukemiin. Jotkut ihmiset ovat selkeästi syntyneet asennevammoineen, eikä niitä näköjään tällainen "pikkublondi" pysty muuttamaan. AAAARGGG.
- Pyörin tänään Prismassa etsimässä uutta matkalaukkua (mun edellinen laukku hajosi Dubain reissun jälkeen) ja mua ärsyttää kun en millään haluaisi maksaa yli satasta matkalaukusta, mutta toisaalta en halua ostaa mitään huonoa laukkua, joka kestää hyvällä tuurilla yhden reissun. 
- En ole ostanut vielä yhtäkään joululahjaa ja kohta iskee paniikki nimittäin päässäni ei ole yhtään lahjaideaa.
- Täällä on kylmä.

Si me gusta:

+ Vietettiin (Krisu, Ninnu, Jensku) eilen pikkujouluja mun luona ja kokkailtiin kunnon ruokaa sekä yritettiin juoda sivistyneesti kuohuviiniä.
+ Ajattelin ryhtyä absolutistiksi. Ensin pitää kuitenkin tyhjentää nuo meikäläisen juomavarastot.. Eli mun tahdilla ne on tyhjät viiden vuoden päästä. Ehkä vielä joku kaunis päivä tämä tapahtuu.
+ Käytiin maanantaina Ikeassa syömässä lihapullia ja shoppailemassa tuoksukynttilöitä. (Joku nainen luuli minua ja Jenniä myyjiksi, vaikka pelleiltiin juuri silloin käsinukeilla jotain tosi tyhmää.)
+ Mulla on vaan kolme työpäivää tällä viikolla! 2/3 jäljellä.
+ Kaapeissani on paljon suklaata, cokista ja glögiä. Happiness.
+ Kuuntelin muutaman vuoden vanhoja Spotify soittolistojani ja siellä oli muun muassa tämä helmi. Good music is always good. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3