Sunday, December 22, 2013

Christmas is almost here!

 photo DSC_0448_zps70f75ed5.jpg

En oikeasti tajua, että jouluaattoon on enää kaksi yötä. Päivät hujahtaa ihan huomaamatta ohi. 

Pahoittelut jälleen kerran hiljaiselosta blogissa. Oon yksinkertaisesti ollut niin kiireinen leikkiessäni tonttua (eli oon tehnyt jouluostoksia), etten enää illalla jaksa ajatella mitään muuta kuin rentoutumista. Mulla on nyt kuitenkin tosi paljon postausideoita ja odotan innolla milloin pääsen/ehdin niitä julkaisemaan. Pitkästä aikaa olen hyvin innostunut blogin kirjoittamisesta. Jeij. 

 photo DSC_0434_zps496b7d7c.jpg photo DSC_0446_zps2a994e65.jpg

Juuri nytkin mun pitäisi olla tekemässä jotain aivan muuta kuin datailla tässä. Lähden tosiaan huomenna illalla junalla kohti Lappia ja en todellakaan ole pakannut mitään. Tai kyllähän yritin tunkea joululahjoja tuonne rinkkaani, mutta totesin noin puolet lahjoista väkivaltaisesti sinne tungettuani, että eihän ne sinne mitenkään mahdu. En nyt ole jaksanut ratkaista tätä ongelmaa ja luultavasti itken huomenna työpäivän jälkeen kun yritän kiireessä pakata. Uhkasin jättää Jennin paketin tänne, jos se ei sitä itse ota mukaan, koska se nyt ei ainakaan mahdu mihinkään. 

 photo DSC_0454_zps32feebcc.jpg
 photo DSC_0459_zpsa111ce76.jpg

Täytyy muuten taas todeta, että meillä käy kyllä maailman parhaimmat vakkariasiakkaat! Jokainen kyselee milloin lähden joulun viettoon ja toivottelevat kovasti hyviä jouluja. Lisäksi sain tänään kilon suklaata joululahjaksi sekä voitin kahden euron lahjakolikollani pelikoneesta yli 17 euroa! En kyllä olisi Helsinkiin muuttaessani uskonut, että bondaan parhaiten eläkkeellä olevien pappojen sekä itseäni vähintään kymmenen vuotta vanhempien miekkosten kanssa. Tosin kyllä mulla menee noihin välillä hermotkin, mutta se on aivan toinen tarina.. 

Nyt täytyy lopetella tätä postausta nimittäin en enää tiedä kuinka pitkään jaksan pitää silmiäni auki. Toivottavasti mua väsyttää huomennakin näin paljon, nimittäin kolmentoista tunnin matka yöjunassa (istumapaikalla) on tuskaa! On se kuitenkin sen arvoista, että pääsen viettämään valkoista joulua perheeni pariin. 

 photo DSC_0467_zps3a2f68f3.jpg photo DSC_0476_zpsb72de483.jpg

Haluan siis toivottaa kaikille oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua! Syökää paljon kinkkua ja suklaata sekä kaikista tärkeimpänä muistakaa rentoutua! Pusi pusi.

P.S. Kuvat on sen verran tuoreita, että ne on otettu tänään iltapäivällä kun käytiin pyörimässä Aleksanterilla. Helsingissä sataa vettä. Not cool. 

2 comments:

  1. Hyvää joulua Krista! :) Oon kateellinen että pääset viettämään valkoista joulua, mä oon täällä Helsingissä..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiiitos! Toivotaan, että tännekin vielä sataa lunta kunnolla jossain vaiheessa!

      Delete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3