Monday, December 16, 2013

Kiire jo on, kiire jo on..

Pikaiset terkut!


Oon taas viime päivät juossut paikasta toiseen, enkä muun muassa ole vaivautunut pariin päivään petaamaan sänkyä ollenkaan, kun käyn kotona lähinnä nukkumassa ja datailemassa. Viikonloppuna oli vapaata töistä, mutta pyörin molempina päivinä kaupoissa metsästäen joululahjoja perheelle ja kavereille. Nyt alkaa kuitenkin pahin lahjastressi helpottaa, nimittäin oikeastaan enää yhden henkilön lahja on ostamatta ja parin tyypin lahjat pitäisi olla jo postissa tulossa. Jeeee.

Lahjojen lisäksi olen yrittänyt metsästää itselleni uutta matkalaukkua, mutta toistaiseksi on sujunut hyvin huonosti. Anttilasta olin jo raahaamassa yhtä turkoosia yksilöä kassalle, kunnes tajusin ettei se olekaan hyvä. Hmphm. Eilen sitten päätin, että tänään löydän sen matkalaukun, joten lähdin heti työpäivän jälkeen metsästysreissulleni.. Noh, ensin menin bussilla Viikin Prismaan - Ei löytynyt. Seuraavaksi menin bussilla Itäkeskukseen ja kävelin ihanassa vesisateessa Itiksen Prismaan - Ei löytynyt. Tässä vaiheessa alkoi jo ihan pikkuisen ärsyttää, mutta päätin vielä käydä katsomassa Itiksen Stockalta - Ei löytynyt. Tai löytyihän sieltä, mutta hinta alkoi olla jo 1/4 palkastani. No thanks.

Mulla meni siis lopulta hermot koko laukun etsimiseen ja ohjeistin äidin etsimään mulle laukkua samalla kun tämä tekee jouluostoksia. Luultavasti se ei kuitenkaan löydä sopivaa laukkua ja aloitan keskiviikkona tämän etsimisrumban uudelleen.

Eilen vietettiin leffailtaa Jennin kanssa ja katsottiin Natascha Kampuschin 3096 päivää kirjaan perustuva elokuva. Olen lukenut tuon kirjan muistaakseni pari vuotta sitten, joten vähän oli unohtunut miten koko sieppaus eteni. Tosi hyvä elokuva, vaikka hiukan ahdistavaa katsottavaa olikin. Suosittelen!

Nyt en kuitenkaan pysty enää yhtään järkevää lausetta tuottamaan. Tämänkin tekstimäärän tuottaminen tuotti suuria hankaluuksia nimittäin kirjoitus keskeytyi pariinkin otteeseen, kun ensin äitini soitti ja sen jälkeen puhuin tunnin (ja minua haukutaan antisosiaaliseksi) serkkuni kanssa puhelimessa.

Palaillaan asiaan.

4 comments:

  1. Minkä kokoista laukkuu tarviit? Mun toinen vetolaukku (ei siis se ihana bulldoggi) on mulla käyttämättömänä, joten voisin kyllä siitä luopua! Se ei kyllä oo mikään kovin iso, voin mitata sen joku päivä vaikka! Ja sit voin joku päivä tulla sun kans kyllä mukaan ettimään, jos kerran et vielä mun prismaa ja sittaria oo käynyt läpi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ison! :D Mulla on nyt aika tarkat kriteerit millainen sen laukun pitää olla, en halua mitään mikä kestää tyyliin pari reissua ja hajoaa sitten. :D

      Joo, katsellaan täytyykö vielä lähteä etsimään! Prismoissa on kaikissa sama valikoima, mutta cittarin ja keskustan stockan voisin ainakin vielä tutkia.

      Delete
    2. Pöh, en mä olis sulle lahjoittamassa mitään lahoa laukkua, se on kestäny monet matkat ja mutkat, mutta sillä on varmasti niitä vielä monet edessä. ;) Mutta joo, se on vaan vähän yli 50cm korkee, eli voi olla liian pieni sun käyttötarkoitukseen?

      Täältä se (ja minäkin joskus!) kuitenkin löytyy jos siltä tuntuu :D

      Delete
    3. Olen lellitty kakara, koska äitini osti mulle jo upouuden matkalaukun. :P

      Delete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3