Tuesday, October 16, 2012

7 reasons to be happy right now.

Tumblr_mbu7gdadkw1qjhi13o1_500_large

1. Sain tänään erittäin mukavan puhelun eräältä erittäin komealta miekkoselta: Mulla on oma koti 1.11 alkaen!

2. Elmo tulee huomenna kyläilemään tänne lumisesta Lapista. (Oikeasti, siellä tuli tänään ensilumi.)

3. Minun ja Jennin Lontoon matka on ihan kulman takana. En ole jotenkin ehtinyt sisäistää tuota matkaa ollenkaan enkä näin ollen ole ehtinyt juurikaan intoilla.

4. Varattiin eilen yöpaikka Lontooseen ja tänään varattiin (tai siis Jennin äiti varasi) meille liput Warnes Brosin Harry Potter studio tourille.

5. Töissä on ollut melkein turhankin kiireistä viime aikoina, mutta esimiehen antama palaute melkein liikutti tämän möhköfantin kyyneliin: "Krista mun täytyy sanoa, että oot kyllä ihan huippu! Sä et turhaa melua pidä siitä mitä täällä teet, mutta mä nään kyllä ja aina sit huomaan, että hitto, tonkin se on jo tehnyt! :)"

6. Tein tänään vihdoinkin ruuaksi uunilohta, josta olen haaveillut jo useamman viikon. Lohi ja muusi oli hyvää, vaikka perunamuusi muistutti koostumukseltaan enemmän sulanutta purukumia kuin muusia.

7. Olen nauranut sisäisesti ainakin miljoona kertaa lueskellessani tuota "How to marry a Finnish girl"-kirjaa, koska se on oikeasti ihan hillitön. Kertoo juuri oikein sopivasti huumorilla höystettynä Suomesta ja suomalaisista.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3