Tuesday, May 28, 2013

It's been a good day.

vapaapäivä + aurinko + lämpö = 



Heräsin tänään todella pirteänä ja ihmettelin asiaa, koska herätyskelloni ei edes ollut vielä soinut. Noh, puhelimestani oli yöllä loppunut akku, joten ei siis ihme, että herätyskello ei soinut. Olin siis nukkunut kevyet 13h tunnin yöunet... Tänään illalla on varmaan turha haaveilla aikaisin nukkumaan menemisestä. 

Hetken aikaa masistelin sitä kuinka vapaapäiväni menee nyt ihan hukkaan. Sitten onneksi tajusin, että en edes muista milloin viimeksi mulla olisi ollut vapaapäivä, jolloin ei olisi ollut hirveän pitkää listaa asioista, jotka täytyy hoitaa. On hankala pukea sanoiksi tätä fiilistä, mikä mulla on nyt, kun ei tarvitse enää jokaista vapaata sekuntia kuluttaa pääsykokeisiin lukemiseen. Freeeeedom.

Tuntuu hassulta. 

Ulkona oli taas niin nätti ilma, että eikun mekko päälle ja kaupungille. 

Olin tehnyt hienon listan asioista, mitkä mun täytyy ostaa:

* korvikset (meinasi mennä hermo näiden metsästämiseen kun ei mistään löytynyt)
* hiuspanta
* yo-lahjat
* pikkuveljen synttärilahja
* halpaa oltermannia
* kuivashampoo
* ripsari

Yliviivatut on tosiaan ne, jotka löysin.. Onneksi tässä on vielä kaksi päivää ennen kuin pohjoinen kutsuu.

Kiersin tosiaan kaikki keskustan kaupat ja suuntasin jopa Itikseen sekä Ruoholahteen. En muista milloin viimeksi olisin jaksanut olla noin monta tuntia kaupungilla. Tosin nytkin meinasin luovuttaa puolen tunnin jälkeen. Täytyy treenata tuota shoppailua Dubaita varten.

Törmäsin myös julkkikseen. Iiks. Olin jäämässä metrosta pois Itäkeskuksessa, kun joku spurgun näköinen heebo tuijotti minua päästä varpaisiin. Hiukan tarkemmin vilkaistuani huomasin, että kyseinen "spurgu" oli itse herra Juno. Mo.

Huomasin myös yhden toisen asian. Mulla ei haluta karkkia! Yleensä en voi käydä kaupassa ottamatta jotain mukaan karkkihyllyltä, mutta nyt muutaman karkittoman päivän jälkeen mulla ei edes haluta mitään. Sen sijaan syön onnellisena mansikoita, omenoita ja kiivejä. Nam.

Olen nyt taas aloittanut "terveellisemmän elämän" eli karkkipäivä on tullut elämääni. Tosin sallin sen, että kun menen pohjoiseen saan syödä mitä haluan ja kuinka paljon tahansa haluan. (c'moon yo-juhlat eli kakkuaaaa) Urheilu on myös hyyyvin pitkän tauon jälkeen palannut elämääni. Tein itselleni kalenterin meidän Dubain reissuun asti, johon olisi tarkoitus aina merkata päivän urheilut. 

Lähden kohta juoksemaan ja sitten vielä puolen tunnin vatsa- ja selkälihastreeni, niin eiköhän siinä ole tarpeeksi urheilua tälle päivälle. Pyrin juoksemaan viisi kertaa viikossa ja lihastreeniä tekemään joka toinen päivä. Saa nähdä miten tämä onnistuu niillä viikoilla kun teen iltavuoroja.

Nyt kuitenkin ensin Salkkarit!

Pus & kram. 

8 comments:

  1. Mulla on sua ikävä. Pidä hauskaa pohjoisessa ja tee mulle vihdoin videot sun perheestä ja talosta! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nähdäänkö ens viikolla? Ootko Stadissa silloin?

      Yritän nyt muistaa ne videot! :D

      Delete
    2. Joo, tuun sunnuntaina tai viimeistään maanantaina Helsinkiin, eli nähään sitten kun sä tuut! Näillä näkymin jään työttömäksi, eli mulla ei ole mitään muuta kuin aikaa..

      Delete
  2. Hirveästi tsemppiä treeneihin, se kannattaa! Muistahan treenata jalkojenkin lihaskuntoa juoksemisen lisäksi:) Teetkö sitä samaa ohjelmaa, jota teit sinä yhtenä kesänä ja saavutit pyykkilaudan? :D Ps. rahkapirtelö on hyvä kaveri :P Terkuin ansku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAACK! <3

      Noo, näköjään pakko treenata jalkalihaksia, kun nyt on vasen pohje ihan jumissa ja kyykistyminen on kaikinpuolin mielenkiintoinen kokemus. :D En kuitenkaan halua menettää siroja sääriäni. :D

      Joo, juuri sitä samaa teen! Kun se kerta kerran tehosi, niin miksi ei sitten toistekin? :D

      Joooo, täytyy testata. Söin tänään rahkaa mansikoilla ja kanelilla - Not good. Mieluummin rahkan sijaan raejuustoa (ja oltermannia toki) sekä kananmunia. :D

      Delete
  3. No totta, miksipä sitä toimivaa ohjelmaa hylkäis! :D Mä teen sen pirtelön niin, että laitan rahkaa, marjoja ja maitoa ja survon ne sauvasekottimella :D Oon myös kokeillu välillä laittaa hedelmiä, kuten persikkaa ja nam! Ja jos tykkää makeammasta laittaa sit sokeria tai makeutusainetta :D Ai siis mitä, pelkääks et jos treenaat jalkoja liikaa niin menetät säärten sirouden? Vai käsitinkö oikeen? :D -A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei, kokeilen siis tuollaista sekoitusta. :D

      Kyllä, ymmärsit juuri oikein. :D Tyhmää... :D Esimerkiksi silloin kun viimeksi oikeastaan juoksin kunnolla, niin mun pohkeet kasvoi hurjasti. Kai se on vaan väistämätöntä. :D

      Delete
    2. Aivan :D No kannattaa tehdä niitä lihaskuntoliikkeitä jaloille ilman painoja ja semmosia pitkiä sarjoja (yli 20 toistoa ainaki) :D Mut hei, jos ne juostessa on kasvanu, niin ne isommat pohkeet on ainaki sen merkki että oot urheillu! :D -A

      Delete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3