Sunday, January 12, 2014

Even if the sky is falling down, I know that we'll be safe and sound.

I'm back!

Siitä on tosiaan vierähtänyt taas aikaa, kun viimeksi olen päivitellyt eli tässä tiivistys parin viikon ajalta lähinnä tältä viikolta:

 photo DSC_0729_zps772cdd9b.jpg

♡ Olen tehnyt iltavuoroja niin paljon, että ne tulee jo korvista ulos. Nyt olen viettänyt viikonloppuvapaata ensimmäistä kertaa sitten joulukuun puolenvälin. 

♡ Olen koukuttunut Netflixiin. Mulla oli oikeastaan tasan vuosi sitten sama ongelma.. Tällä kertaa taidan jatkaa Netflixin-jäsenyyttä tuon ilmaisen kokeilukuukauden jälkeen. Mun uusi lemppari tv-sarja on Matt Bomerin tähdittämä White Collar. (Petyin hiukan näin naisena, [joka haaveili jo avioliitosta kyseisen miehen kanssa] kun sain tietää Matthewin seksuaalisen suuntautumisen.) 

 photo DSC_0718_zpsdc93fe81.jpg

♡ Olen turhautunut tämän mun reuhkan kanssa, jota ilmeisesti hiuksiksi kutsutaan. Vaikka rakastan tätä nykyistä pituutta, niin tämä takkuuntuminen ja vallattomuus ei vain taida olla sen arvoista. Byhyy, täytyy siis varata kampaajalle aika. 

 photo hiukset_zpsbf2a8c41.png
helmikuu 2013 - joulukuu 2013

♡ Olen shoppaillut alennusmyynneistä muun muassa maailman pehmeimmän kylpytakin sekä uuden talvitakin. I loves my newbies.

 photo DSC_0705_zpsc08d9de1.jpg

♡ Olen käynyt Jennin kanssa katsomassa Lux Helsinkiä. Oikeastaan vain tuijotettiin Tuomiokirkkoa kuunnellen samalla dramaattista musiikkia ja yrittäen ottaa siitä edes yksi järkevä kuva. Loput ajasta käveltiin kohti bussipysäkkiä ja samalla kuuntelin Jennin valitusta siitä kuinka rankkaa käveleminen on. 

 photo DSC_0739_zps0e0941d7.jpg
It's Jennyyyy.
♡ Olen mennyt kommunikointivirheen takia tunnin etuajassa lentokentälle noutamaan äitiäni ja viettänyt tuon ajan hyvin turhautuneena pelaten Geomasteria.

♡ Olen toiminut hostina yhden yön ajan äidilleni. Äiti tuli ensimmäistä kertaa käymään mun luona, vaikka olen asunut kohta puolitoista vuotta Helsingissä. Käytiin siis syömässä ravintolassa kolmeenkin otteeseen (Jenni oli mukana ensimmäisellä kerralla), shoppailemassa Kaaressa, katsottiin telkkarista sellaista tv-sarjaa, josta molemmat ylläripylläri tykkää (Body of proof) sekä käytiin tsekkaamassa meikäläisen työpaikka ja siellä hengailevat papparaiset. 

 photo DSC_0743_zps10baebda.jpg

♡ Olen kärsinyt migreenikohtauksista. Kahtena peräkkäisenä päivänä.. Ihanaa. 

♡ Olen harrastanut seutumatkailua ja käynyt eilen Espoon puolella kyläilemässä työkaverini luona. Tarkoitus oli käydä vain pikaisesti kylässä, mutta lopulta aika lensi ja jumituttiin juttelemaan kolmeksi tunniksi. Lopulta mun oli pakko lähteä kotiin alkaneen migreenin ja sen takia, että ehtisin käydä ruokakaupassa. 

♡ Olen muutenkin ollut poikkeuksellisen sosiaalinen tänä viikonloppuna. Olin ehtinyt juuri kotiin tuolta kaverini luota, kun Elmo laittoi viestiä. Loppuilta kuluikin Elmon seurassa jutskaillen ja katsellen Putousta. 

 photo DSC_0752_zpse97c96b3.jpg

♡ Olen yrittänyt valmistautua taas kouluhommiin. Ensi viikolla on luvassa uuden luentosarjan (Johdatus luonnon- ja kulttuurimaantieteeseen) ensimmäinen luento sekä yksi tentti (Maailman paikannimistö). En vain tiedä milloin ehtisin kunnolla lukea tuohon tenttiin.. Onneksi aina voi uusia. Lisäksi olen pohtinut milloin minun pitäisi aloittaa pääsykokeisiin lukeminen.

♡ Olen iloinnut lumisateesta. Ulkona näyttää nyt niiiiin paljon nätimmältä, kun maa on edes pikkuisen valkoinen. Sen sijaan tuosta pakkasesta en tykkää yhtään.. Olen viimeisen viikon käyttänyt samaa takkia, jota käytin kesällä, koska tuolla on ollut niin lämmin ja nyt yhtäkkiä tuolla jäätyy talvitakkikin päällä. 

 photo DSC_0761_zpsdae4d302.jpg

♡ Olen vältellyt blogia, mutta samalla kehitellyt uusia postausideoita. Toteuttaminen on kuitenkin ideoimista hankalampaa.

♡ Olen kuunnellut repeatilla tätä biisiä. It makes me happyyyy.

2 comments:

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3