Sunday, April 20, 2014

Spring, Sun, Easter.

Moi. Taas on viikko vierähtänyt siitä, kun viimeksi tänne jotain raapustelin.. Kauas on tultu niistä ajoista, kun päivittelin blogia parikin kertaa päivässä.

 photo DSC_0060_zps76c9c59f.jpg

Tällä hetkellä elämä on oikein mukavaa. 

Mun pitäisi päntätä pääsykokeisiin sekä muutamiin muihin koulujuttuihin, mutta en vain millään löydä motivaatiota. Hain tosiaan taas kerran Helsingin yliopistoon mantsaan sekä geologiaan. Pääsykokeet on kuukauden päästä. Plääh. Lisäksi viimeisenä hakupäivänä laitoin huvikseni hakemuksen myös Haaga-Heliaan Restonomin koulutusohjelmaan.

 photo DSC_0016_zpsbaed24d6.jpg photo DSC_0014_zps878c9f7d.jpg

Sen sijaan, että pänttäisin noihin juttuihin olen viettänyt paljon aikaa katsellen Pakoa. (Eikö sitä voida laskea englannin kielitaidon harjoittamiseksi, kun katson tuota englannin kielisellä tekstityksellä sen sijaan, että katsoisin ilman tekstitystä? Opin edes hiukan kirjoitusasua..) Pako on ollut yksi mun lemppari tv-sarjoista siitä lähtien, kun näin ensimmäisen kerran sen mainoksen telkkarissa (siitäkin on jo kahdeksan vuotta..) ja koska en ollut katsonut tuota mahtavaa sarjaa pariin vuoteen, niin nyt oli taas hyvä aika aloittaa. Katsoin ensimmäisen tuotantokauden kolmessa päivässä ja nyt mulla on suunnilleen viisi jaksoa toka tuotantokautta jäljellä..

 photo DSC_0063_zpsedeae151.jpg photo DSC_0065_zpsccc1f120.jpg photo DSC_0077_zps0b06633a.jpg

On mulla onneksi jotain muutakin elämää tässä reilun viikon aikana ollut. Töitä ainakin on tullut tehtyä entiseen tahtiin. Lisäksi olen treffaillut kavereitakin aina välillä. Lisäksi viime viikolla oli Stockan Hullut päivät, joten siellä tuli käytyä täyttämässä meikkivarastot sekä jääkaappi. Herkusta löytyi halvalla mun lemppari puuroa sekä protskujuomia, joihin molempiin olen suorastaan koukussa. Mikään ei maistu paremmalle kuin vadelmakaurapuuro silloin kun on nälkäisenä aamuvuorossa. Lisäksi ruokien suhteen olen rakastunut mansikoihin! Nomnom, voisin syödä niitä joka päivä. 

Jennin kanssa ollaan hengailtu perinteisesti Haagan hoodeilla laiskotellen.. Prismaan ollaan sentään pari kertaa jaksettu mennä. Ninan kanssa olen sentään ollut hiukan toiminnallisempi ja ollaan käyty iltalenkillä baanalla sekä perjantaina käytiin leffassa katsomassa Divergent. Tuon leffan jälkeen istuttiin pitkään keskustassa ja vain nautittiin siitä hetkestä. Usein arjen keskellä unohtaa nauttia elämästä ja jostakin kumman syystä tuo leffa herätti taas ymmärtämään sen, että jokaisesta hetkestä pitäisi nauttia. 

 photo DSC_0025_zpsafcd8a68.jpg photo DSC_0010_zpsf0432758.jpg

Eilen oli oikein mukava päivä. Minä, Jenni ja Nina pidettiin perinteiset tyttöjen pyjamapartyt. Päivä alkoi sillä, että käytiin tyhjentämässä Prisman pakasteosasto (ostettiin nugetteja, sipulirenkaita, cheddarjalapenoja, minipatonkeja sekä ristikkopottuja). Ruokaostosten jälkeen suunnattiin kaupungille fiilistelemään keväistä säätä: Takki päällä tuli kuuma ja ilman arskoja aurinko häikäisi. Kukat kukkii ja puihin sekä pensaisiin on lehdet tuloillaan. Kevät. ♥ 

 photo DSC_0052_zps6e0e6e95.jpg
 photo DSC_0042_zps90959ae6.jpg photo DSC_0050_zps8e37da4a.jpg

Käytiin kävelemässä Espalla ja Tuomiokirkolla, syötiin eväät Kauppatorilla (minä söin vuoden ensimmäisen pallojätskin jätskikioskista!) sekä matkustettiin ratikalla Kaivariin. Olen niin kateellinen niille ihmisille, jotka saavat asua näissä taloissa: Maisemana ikkunasta on Kaivari sekä Itämeri. Those lucky bastards.

 photo DSC_0080_zps26e5fb9f.jpg photo DSC_0091_zps422f7962.jpg

Jos voittaisin lotossa tietäisin ainakin mistä hankkisin asunnon heti ensimmäiseksi..

Loppupäivä vietettiin Jennin luona "kokkaillen" meidän pakasteita, leffaa katsoen, iPhonen Sirille jutellen sekä pelaillen kysymys-vastaus-Muumipeliä sekä Kimbleä. Tytöt, meidän pitää jatkaa kimbleilyä joku päivä, koska minä vannoin vielä joskus voittavani.. 

 photo DSC_0078_zps5cec6ee1.jpg photo DSC_0104_zpsf61ec417.jpg

 photo DSC_0099_zpsc656c8bb.jpg
story of my life

Tänään aamulla Jenni suuntasi töihin minun ja Ninan vielä jäädessä nukkumaan, mutta jos se Jenniä yhtään helpottaa niin ei nukuttu pitkään. Katsottiin telkkarista Awkwardia, yritettiin siivoilla sotkujamme ja suunnattiin kotia kohti. Nyt mun päivä on kulunut pohtien katsonko telkkarista Michael Scofieldin seikkailuja vai tartunko mantsan kirjaan.. Ensin kuitenkin syön mämmiä ja suklaata. Kivoja nämä kristilliset pyhät, kun niihin lähes aina kuuluu paljon herkkuja ja hyvää ruokaa. 

Adios & Happy Easter!

2 comments:

  1. omg that's a terrible photo of me :| en voinut myöskään olla naurahtamatta sun jätskikuvalle, olis tosiaan kannattanut ottaa se kuva ennen kuin olit aloittanut syömisen x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i knoooow... my ice cream looks very delicious. not. :c

      Delete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3