Saturday, November 28, 2015

Hemmottele itseäsi: Glossybox!


Hupsis, löysin mun koneelta tämän videon minkä olin kuvannut marraskuun alussa.. Parempi julkaista tämä myöhään kuin ei milloinkaan? Eh..

Parisen kuukautta sitten innostuin tutustumaan Glossybox-nimiseen palveluun, mikä siis toimittaa sun kotiovelle paketillisen kauneustuotteita joka kuukausi. Halvalla. Kuulostaa aika kivalta, eikös?

Toistaiseksi oon ollut tosi tyytyväinen mun paketteihin ja odotan innolla joulukuun pakettia.. Oon jopa saanut kolme mun kaveria tilaamaan tuon paketin. Friends share all the great things in life. 

P.S. Aioin kuvata tuon videon uudelleen, koska se on harvinaisen sekalainen, mutta lopulta laiskuus voitti. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3