Wednesday, September 08, 2010

20 things about me !

20 random faktaa minusta, nauttikaa !

1. Olen horoskoopiltani neitsyt.
2. Syntynyt siis 10.9
3. En syö ollenkaan kasviksia, enkä ole koskaan syönytkään.
4. Olen kaveriporukan tyhmyri.
5. Olen 165cm pitkä



6. Harrastan juoksua
7.  Harrastin tanssia 8 vuotta
8. Omistan yli 20 paria kenkiä <3
9. Syön lähes joka päivä karkkia
10. Puhun yksikseni englantia
11. Tonnikalapasta on lempiruokani
12. Sain (kunnon) ensisuudelmani 15-vuotiaana ja voin kertoa, että siitä oli romantiikka kaukana..



13. Olen käynyt 3 kertaa Virossa, 3 kertaa Ruotsissa, kerran Italiassa ja Dubaissa sekä Ranskan lentokentällä.
14. Olen saanut kerran matikan kokeesta 4
15. Lempiartistini on ruotsalainen Darin.

Darin - Drowning

16. Pelkään pimeää.
17. Puhun suomea, ruotsia, englantia ja hiukan espanjaa.
18. Olen ollut kerran elämässäni rakastunut.
19. Haluaisin muuttaa ulkomaille...
20. ja opiskella ulkomailla.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3