Thursday, September 02, 2010

Done !

Miten outoa onkaan kirjoittaa omaa blogia muiden blogien lukemisen sijaan?



ME:
Sanoisin, että hyvin outoa. Te rakkaat lukijat (jos teitä joskus ilmestyy) haluatte varmaankin tietää hiukan minusta ja miksi päätin alkaa pitämään blogia ja mistä aion kirjoittaa.. Olen siis kotoisin pienestä kylästä eteläisestä Lapista, täällä olen asunut koko ikäni ja toivottavasti joskus pääsen muualle muuttamaan. :D Täytän ensi viikolla 17-vuotta ja opiskelen nyt siis toista vuotta lukiossa. Tavoitteena olisi selvitä lukiosta kolmessa vuodessa, mutta tuo pitkä matikka nyt hiukan kammoksuttaa. Ei vektoreita sun muita vaan voi tajuta, jos ei ole jonkin tason robotti..



MY REASON TO BLOG:
Bloggaamisen päätin aloittaa ihan vain sitä syystä, että päiväkirjaan olen nykyisin niin laiska kirjoittamaan ja koneella tulee aikaa vietettyä muutenkin suhteellisen paljon, että tämä on ikäänkuin julkinen päiväkirjani, jonka nyt satun jakamaan lukijoideni kesken. En edes tiedä osaanko pitää blogia, mutta kai minun ei pidä ajatella asiaa liikaa vaan kirjoittaa sitä mikä mieleeni putkahtaa.. Se on voi voi jos se ei jotain satu kiinnostamaan. Teenkin tätä ensisijaisesti itselleni.



THINGS I'M GOING TO WRITE ABOUT:
Kuten blogin nimikin kertoo, kerron sekalaisia asioita elämästäni sekä asioista jotka minua kiinnostavat. Muoti ja vaatteet kiinnostavat minua paljon, mutta en ole niin kuvauksellinen enkä omista niin mielenkiintoista tyyliä, että minun kannattaisi pitää muotiblogia. Toisaalta olen erittäin kiinnostunut matkailusta ja vieraista kulttuureista, mutta en kuitenkaan matkusta niin paljon, että olisi fiksua pitää matkablogia. Kai tämä on sitten jonkin sortin lifestyle blogi. Toivotaan, että edes jotakin kiinnostaa mitä raapustelen tänne. :)

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3