Friday, January 28, 2011

You're just a boy with guitar..

AAAAH !! Viikonloppu. :) En ois enää jaksanut koulussa päivääkään, joten aion nauttia tästä viikonlopusta ja nukkua paljon. Stressi painaa päälle. Ensi viikolla alkaa koeviikko ja luvassa on matikan (derivaatta), äikän, maantiedon, historian ja ruotsin kokeet. Nuista kokeista historiasta, mantsasta ja matikasta mulla on mahdollisuus saada hyvä numero, mutta ruotsia en osaa ja meidän äikän opettaja tuntuu vihaavan mua. :D

Tänään oli sitten ruotsin kuuntelukoe ja öö? En ymmärtänyt mitään, se ois ollut ihan sama vaikka sieltä kuulokkeista ois tullut mandariinikiinaa, niin ei ois ollut paljon eroa mun ymmärtämisessä. Onneksi en ollut ainoa tumpelo, vaan kuuntelun loputtua koko luokka tokaisi, että "eihän tuosta mitään tajunnu." Niin ja olen tosiaan saanut lukiossa ruotsin kokeista 9 ja 8. :D 

Äidinkielen opettaja antoi mulle sitten minun Humiseva harju-esseestä 8-, vaikka raapustin sitä koko saakelin sunnuntai päivän ja oikeesti kirjoitin sitä mielenkiinnolla. Eikä se edes perustellu mitenkään sitä numeroa, vois saakeli joskus kirjoittaa mulle sen mikä siinä meni vikaan.. Ei tässä voi edes kehittyä. Reilua.

Wanhat on alle kolmen viikon päästä ja mulla on mekko-, kenkä-, meikki-, ja tanssikriisi. Meillä ois siis tarkoitus tehdä tyttöjentanssi, mutta ei olla edes musiikkia saatu tehtyä, saati sitten koreografiaa. Ei tuu kiire ei. Taitaa mennä koko wanhoja edeltävä viikko harjoitellessa koululla. :D

Ei mulla oikeesti oo edes mitään järkevää sanottavaa, mutta halutti nyt vaan avautua. Toivottavasti siellä on joku muukin onneton olento, joka kärsii samoista probleemoista kuin meikä. :> Btw, ilmoittauduin tänään espanja 2. verkkokurssille ! Estoy contenta. :)



No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3