Friday, September 21, 2012

Material dreams.

Mun puhelin on surkea. Niinpä tarvitsisin uuden puhelimen. Olen jo päättänyt, että kun hankin uuden puhelimen tulee se olemaan iPhone.

Omistan vain surkeita tekonahkaisia käsilaukkuja (okei, on mulla yksi nahkainen). Tarvitsisin kohtuuhintaisen nahkaisen käsilaukun, joka kestää käytössä vuosia. Olen päättänyt, että tämä laukku tulee olemaan Michael Korsin Hamilton.



Noissa molemmissa tuotteissa minua kauhistuttaa niiden hinta, mutta harvoin sitä halvalla hyvää saa. Kumpaakaan en tosin ole juuri nyt hankkimassa, mutta esimerkiksi toisen niistä voisin itselleni joululahjaksi ostaa. Toisen taas voisin jättää myöhemmälle hankinnalle.

Asia, joka edes mahdollistaa mulle tuollaisista asioista haaveilun on se, että sain eilen kivan puhelun. Aloitan ensi kuun alussa kokopäiväisenä työntekijänä tehden 37,5h viikossa töitä. Nyt voin pikkuhiljaa alkaa etsimään omaa kämppääkin, kun siellä olisi ehkä varaa asuakin. Tosin sopivan kämpän löytäminen onkin sitten eri asia, koska täällä on nyt kuulemma tosi hankala löytää asuntoja.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3