Friday, April 05, 2013

"I woke up with the sun, Thought of all the people, places and things I've loved.."



Otsikko liittyy tekstiin yhtä paljon kuin hammasharja kalastukseen. Jeah. Olen tässä viime päivinä kuunnellut oikeastaan pelkästään OneRepublicin uutta levyä ja täytyy sanoa, että rakastan jokaista biisiä siinä levyllä. 

Mitäs muuta sitten olen tämän Lappi-lomani aikana tehnyt?


1. Ihan pikkuisen kaivannut takaisin sivistyksen pariin.. Täällä ei oikeasti ole ketään missään! Olen monta kertaa käynyt kaupassa ja kylillä (kyllä, me puhutaan kylillä käymisestä), jotta törmäisin joihinkin tuttuihin, mutta ei onnistu! En ihan rehellisesti muistanut kuinka kuollutta täällä useimmiten on. 

2. Olen syönyt. Mucho mucho mucho. Nytkin kun saan tämän päivityksen tehtyä lähden syömään mummin tekemää rieskaa. Mummi aikoo vielä sunnuntai aamuna leipoa mulle mukaan tuoretta rieskaa. Jee!


3. Olen kiusannut pikkusiskoani. Ehkä nyt taas kestän olla erossa tuosta päivänsäteestä pari kuukautta. 

4. Olen treffanut Elmoa pariinkin otteeseen ja ollaan oltu yhtä toimeliaita kuin arvelinkin.. Eli ollaan hengattu Elmon huoneessa pohtien elämää ja sen suuria pulmia. 


5. Eräänä iltana lähdin pikkuveljeni kanssa lenkille. Käytiin juoksemassa lumituiskussa ihan kivan pituinen matka.

6. En tietenkään venytellyt jälkeenpäin, joten seuraavana päivänä oli pienoisia ongelmia liikkumisessa. Milloin sitä oppii, että pitää venytellä... 



7. Olen käynyt kampaajalla! Tosin tätini totesi tänään, ettei huomaa mitään eroa. Minusta taas tuntuu, että hiukseni lyhenivät hirveästi. 

8. Olen pelannut veljeni kanssa meidän ikivanhaa formula-peliä. Tuo on oikeasti ihan paras peli ikinä! En haluaisi yhtään lesoilla, mutta kröhöm minä voitin. 

Vielä pari päivää jäljellä ja sitten takaisin omaan kotiin

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3