Thursday, June 20, 2013

Kivoja ja vähemmän kivoja juttuja.

Moi. Unohdin hetkeksi, että mulla on blogi.

En oikeasti. Olen vain laiska.

Otsikon mukaisesti kerron nyt kivoista ja vähemmän kivoista jutuista tällä hetkellä. Aloitetaan niistä vähemmän kivoista, koska niitä nyt sattuu olemaan vähemmän.

Not cool

image

1. Pänttäykseni ei tänäkään keväänä tuottanut tulosta eli toinen välivuosi here I come! Murehdin tätä asiaa ehkä puolisen tuntia, kunnes ryhdistäydyin ja nyt pari päivää myöhemmin mulla ei enää edes harmita pahemmin. Eniten mua oikeastaan harmittaa se, että musta tuntuu kuin olisin pettänyt kaikkien muiden odotukset. Ymmärrän kyllä miksi kaikki läheiset olettavat, että "kyllä se Krista kouluun pääsee, ei se mikään tyhmä ole." Itsekin ajattelin ennen, että monien välivuosien viettäjät ovat jonkin sortin luusereita, epäonnistujia. Nyt kun itse olen jo kahtena keväänä rustannut kaiken tietoni siellä samassa luentosalissa konsepteille ymmärrän ettei se aina riitä vaikka osaisi ulkoa ne pääsykoekirjat. (Olisitko sinä tiennyt yleissivistyksen perusteella mitä kvašiorkor tarkoittaa? :D) 

Kirvestä ei kuitenkaan ole heitetty kaivoon. Ehkä yritän ensi keväänä uudelleen tai sitten en. Vuosi on kuitenkin pitkä aika ja mieli voi muuttua montakin kertaa. 

2. Oon huomenna töissä, iltavuorossa. Toivottavasti kaikki ihmiset ovat kadonneet mökeilleen ja saan olla rauhassa.

Cool

1. Olen viime viikkojen aikana yrittänyt kuumeisesti etsiä siveliäitä vaatteita kahden viikon päästä koittavalle Dubain reissulle. Ramadan + 45ºC = Not nice. Tähän mennessä olen löytänyt yhden maksimekon, -hameen, rantatunikan (uima-altaalle) sekä ohuet kukkahousut. Olen yrittänyt etsiä toista maksihametta, mutta kaikkialla on jäljellä vain L- ja XL-kokoja. Arg, miksi kaikki haluaa juuri nyt maksihameen?

 photo DSC_0589_zpsd0e78d73.jpg
 photo DSC_0599_zpsdf317211.jpg

2. Muita kivoja juttuja olen kyllä ostellut...

 photo DSC_0600_zps963bfb26.jpg
suuuuuuper sööttejä sukkia. <3
 photo DSC_0602_zps3e147a51.jpg
pinkki college ja ballerinat.
 photo DSC_0608_zpsf26931ca.jpg
vähän lisää tuijotettavaa telkkarista.
toiset ballerinat

3. Sain kivan palkinnon töistä. 

 photo DSC_0606_zpsd28d3328.jpg
Marimekon siirtolapuutarhan kahvikupit. <3

4. Tänään oli palkkapäivä. En oo koskaan ollut näin rikas. Lomaraha, me gustaaaa. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3