Sunday, March 30, 2014

Voinks olla sun wunderboy?

Hellurei! Mun pitää olla töissä alle kahden tunnin päästä ja siltikin hengailen kotona yöpuku päällä mussuttaen karkkia sekä katsellen mun lemppari brittivlogaajien videoita. Mun piti tänään vihdoin ja viimein aloittaa pääsykokeisiin lukeminen, mutta ehkä teen sen huomenna.

Olin tänään kuitenkin sen verran reipas, että kokkailin heti herättyäni ruokaa ja nyt syön ilmeisesti seuraavat pari päivää spagettia ja jauhelihakastiketta.. Jee. Samalla kun kokkailin kuuntelin myös musiikkia ja viime päivinä olen kuunnellut oikeastaan vain näitä kahta biisiä:


Molemmat biisit on vitsillä tehtyjä, mutta siltikin niin koukuttavia! Nämä soi koko ajan mun päässä ja töissäkin lauleskelen näitä kun luulen ettei kukaan näe tai kuule.. Ei tässä muuta. Listen & Enjoy. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3