Saturday, December 24, 2011

Pikainen tervehdys kiireiseltä tontulta !

Lupasin kaverilleni päivittää tänään (sori, tämä kyllä nyt menee jo jouluaaton puolelle..) ja koska olen niin ihana lupaukseni myös aion pitää. :)

Tiedättekö sen fiiliksen kun loma alkaa ja leijuu jossain taivaissa? No minulle sitä ei ole vielä tullut. Vielä keskiviikko iltana väkersin yhdentoista aikaan äikän esseetä, josta en kuitenkaan tule saamaan tyydyttävää parempaa arvosanaa. Seuraavana päivänä lähdin joulujuhlaan ihan vain sen takia, että sain viedä kaverilleni joulukortin ja palauttaa esseen opettajalle. (Ai miten niin jätin sen viime tippaan?)

Joulujuhlassa ärsyttivät meluavat yläastelaiset... Tosin yläasteaikainen ruotsin opettajani kääntyi hyssyttelemään minulle, kun ilmeisesti liian kovaan ääneen puhuin kaverini jalkojen hiplailusta. Hmmph.

Tumblr_lwof2xd0r01r0khn7o1_500_large

Puuroakin syötiin, tosin se vaikutti lähinnä melkein kovettuneelta sementiltä.

Juhlan jälkeen käytiin tämän paikkakunnan ainoassa kahvilassa moikkaamassa töissä ollutta kaveria, jonka jälkeen hoidin vielä viimeiset jouluostokset. Nyt on koko perheelle ostettu joululahjat, uujea.

Kotona joulufiilis juoksi samalla ovenavauksella ulos, kun minä tulin sisään, nimittäin äitiltä tuli komennus siivoamaan. Ensin tietenkin protestoin ja seuraavaksi huomaan heiluvani luutu kädessä kauhistellen huoneestani löytyvien pölykoirien määrää. Siivouksen jälkeen sitä jo luulisi, että pääsisi siihen aaah-joulu-löhöän-sohvalla-fiilikseen? - No mutta ei, minun reippaan työntekijän piti lähteä töihin.

Tumblr_lwocvk1u8y1r82avso1_500_large

Olen siis nyt käynyt tekemässä sairaslomalla hengailevan esimieheni (tottelee myös nimeä äiti) työvuoroja. Tämä kyseinen esimies on viimeiset pari viikkoa keskittynyt lomailuun, kun tytär on niska limassa tehnyt töitä.

No anyway, eilen illalla töiden jälkeen olin iloinen, koska a) kiva poika moikkasi minua b) lainasin hyvän dvd:n illaksi c) minulla olisi seuraavana päivänä vapaapäivä.

No mutta katsos kummaa, aamulla kun heräsin oli esimies (eli äiti) jättänyt minulle lapun jossa oli soittopyyntö. No minä tietenkin soitin odottaen jotain käskyä kuten imuroi jne., mutta voi grillattu jeesus, sieltä vain ilmoitetaan, että varaudu menemään töihin illaksi. Jaahas.

Tämä minun ihana vapaapäiväni kului siis töissä. Eikä siinä vielä kaikki huomenna olisi myös aika mennä töihin.

1333674-12-1324666830292_large

Illalla kuitenkin mennään mummilaan syömään, joten ehkä sen jälkeen se joulufiiliskin saapuu. Lisäksi huomenna tulee telkkarista Disneyn Aladdin, jee ! <3 Sekä tietenkin KINKKUA ja lahjoja ! <3

Ainiin, kävin töiden jälkeen viemässä naapurissa asuville kavereilleni joululahjat ja samalla myös hakemassa omani. No homma hoitui ihan tyylikkäästi siihen asti, että lähdin kävelemään kotiin. Pian juoksenkin lentävän joulukortin perässä hyökäten sen päälle kuin saalistava tiikeri.

Ah, naapureilla taas ollut huvittavaa katsoa ikkunasta toisten tekemisiä.

Nyt lähden nukkumaan, koska seitsemän tunnin päästä täytyy herätä ja lähteä töihin.

HYVÄÄ JOULUA !




Photos: weheartit.com

2 comments:

  1. jeee ihanaa uusi päivitys ja pyhä jysäys sentään, ihan oikean pituinenkin!! uskomatonta!

    en saa varmaan yöllä unta, koska mielikuva sinusta syöksymässä joulukortin kimppuun vainoaa minua nyt lakkaamatta :)))

    PS. Hyvää Joulua!

    ReplyDelete
  2. aika lyhyenpuoleinen, mutta yritetään nyt kestää. :)

    voi raukkaa, toivottavasti olet kuitenkin jonkin verran nukkunut, jotta jaksat valvoa siihen asti että joulupukki tulee. :)

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3