Friday, December 21, 2012

Christmas present for you and one for me.



Sain vihdoinkin ostettua ja paketoitua viimeisetkin lahjat. Toivottavasti nämä ja mun muut tavarat mahtuu matkalaukkuun.

Photobucket 
Siitä voi kaverit ja perheenjäsenet koittaa arvailla mikä on kenenkin lahja..

Onneksi joulupukki muisti myös minua.. Nimittäin mun uusi puhelin on täällä!

PhotobucketPhotobucket

Rakastan sitä jo nyt yli kaiken, vaikka en vielä edes ole sitä voinut ottaa käyttöön. Mun vanha puhelin on oikeasti ihan surkea ja nykyisin sen näytön alareunassa lukee "vikasietotila", enkä tiedä mistä se johtuu tai miten sen saisi pois. Kuulemma mun uusi simkorttikin oli tullut jo tänään, vaikka sen piti tulla vasta joulun jälkeen, joten voin heti jouluaattona heittää vanhan puhelimeni johonkin kaapin perälle ja silitellä uutta puhelintani tyytyväisenä. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3