Saturday, July 21, 2012

Note to self: Älä bloggaa tylsyyksissäsi.


VIIMEKSI:
SYÖMÄNI RUOKA: hirvikäristys ja perunat.
JUOMANI JUOMA: meinasin sanoa, että pepsi max, mutta oikea vastaus on sittenkin vesi.
JUOMANI ALKOHOLIJUOMA: hmmm.. kun olin kuskina maistoin yhden huikan jotain drinksua, jossa oli maitoa, ananasmehua ja malibua. ihan oikeasti olen viimeksi tainnut juoda valkoviiniä Cavassa.
Tumblr_lqpcmujzev1r2uud7o1_500_large_large
SYÖMÄNI KARAMELLI: punaisen ärräpussin irkkarit.
ITKIN: tänään, kun luin uutisen jonkun vauvan ihmepelastumisesta sekä kun katsoin lentoturma tutkinta ohjelmaa foxilta. (en tiedä mikä mua vaivaa, kun kaikki itkettää..)
NAUROIN: ööö.... en koskaan naura. okei, en muista. ehkä töissä.
HÄPESIN: eilen töissä, kun en taas osannut käyttäytyä.
HERMOSTUIN: tällä hetkellä olen koko ajan enemmän tai vähemmän hermostunut/ärsyyntynyt tanssijapojuun.
VALEHTELIN: tänään, kun tätini uteli rakkauselämästäni. (nyt se lukee tämän täältä blogista..)
TEHTY OSTOS: aloitteleva alkoholisti kun selkeästi olen, niin vastaan, että kaksi pulloa smirnoffia.
SANOMANI SANA: heippa taisin äitille sanoa, kun lähdin ärrältä kotiin.
KUUNNELTU MUSIIKKI: sturm und drang - molly the murderer
81f2b21f81ad_large
KATSOTTU LEFFA: heh, american reunion. lapsuuteni sankarit valkokankaalla taas.
LUETTU KIRJA: lasketaanko sitä mukaan kun aloitin reilaamassa lukemaan cecelia ahernin "the time of my life"-kirjaa, mutta en ole edistynyt ekaa kappaletta pidemmälle? jos ei, niin siinä tapauksessa veikkaisin, että nälkäpelin kakkososa.
OSTETTU VAATE: pinkit farkut, sininen bleiseri ja alkkarit.
MATKA ULKOMAILLE: lol, eiköhän se oo jo kaikille tullut selväksi, että reili. viimeinen maa jossa olin oli tosin Tanska.
SAAMANI ARPI: joku noista miljoonasta tuolla mun jalkapöydässä. reilaaminen käy tosiaan jaloille aika rankaksi.
AJAMANI AUTO: äiskän opel.


270834_436405686389871_624706587_n_large
KÄYTETTY KULKUNEUVO: tuo sama kuin ylhäällä.
SAAMANI TEKSTIVIESTI: "Hei, en tiiä, saitko mun viestin facessa, mutta tuun ja jään yötä.:D"
OSTETTU PUHELIN: viime vuoden keväällä tuo mun surkea ihana LG:ni.
SOITETTU PUHELU: Ellulle. KAKSI PÄIVÄÄ SITTEN. sosiaalinen minä, jee.
OSTAMANI HUONEKALU: en ostele huonekaluja.. vielä. varmaan tuo ipodin telakka. (ei varmaan lasketa...)
OSTETTU KODINKONE: öööö.... hypätään tämän yli.
SAAMANI KEHU: juuu... yks päivä eräs mies kehui mua niin ihanaksi, että mulle pitäisi kuulemma ostaa kukkia. töissä siis, kun autoin tätä ottamaan käyttöön uuden liittymän.
KUULTU VITSI:
 
ANTAMANI LAHJA: eilen annoin ellulle lakupatukan...
SAAMANI LAHJA: heidiltä sormuksia ja karkkia dubaista tuliaisena.
SAAMANI SAKKO: kirjaston myöhästymissakko. :D
KONSERTTI JOSSA OLIN: onnelassa oli esiintymässä finnish hockey mafia talvella. :D ai ei lasketa? no sitten viime kesänä miljoona rock ja siellä scorpparit.
SAIRASTAMANI SAIRAUS: tämän hetkinen flunssa. prkl.

2 comments:

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3