Friday, January 25, 2013

Travel plans 2013.

Meille oli tullut töissä kyselyt kesälomista ja nyt yritän kovasti pohtia mihin väliin haluaisin sijoittaa 14 vuorokauden pituisen lomani.

Inspiration-64d701f7be16691bc0128e433ac6665c_h_large

Tuolla lomalla olen päättänyt, että teen jotain muutakin kuin vain löhöän kotona. Luultavasti vietän siitä viikon kotona Lapissa ja toisen viikon ajattelin viettää jossain ulkomailla. Kohdetta tai matkaseuraa en halua vielä sen kummemmin miettiä, koska tuohon on vielä niiiin pitkä aika.

Haluan lähteä tottakai johonkin missä on ranta ja voin ottaa aurinkoa. Luultavasti pysyn kuitenkin ihan Euroopan rajojen sisällä. Jos en ketään onnistu matkaseuraksi saamaan, niin voin kyllä ihan hyvin lähteä yksinkin. Eiköhän viikko mene ihan hyvin yksinkin rannalla maatessa? Olisi oikeastaan ihan kivaa kokeilla yksin matkustelua.

602772_499341523449850_549769949_n_large
London
Tumblr_m9g5ktkpiw1ql7klco1_1280_large
Krakow

Mitään muita matkasuunnitelmia en uskalla tälle vuodelle tarkkaan miettiä, koska olen niin sidottu töihin, ettei matkustelu tule ainakaan helppoa olemaan.

Haluaisin kuitenkin lähteä käymään uudelleen Lontoossa edes lyhyellä viikonloppumatkalla. Tallinnassa pitää tottakai vierailla useaan otteeseen. Lisäksi suunniteltiin Jennin kanssa Krakovan reissua johonkin keväälle ja toivottavasti onnistuttaisiin se johonkin väliin järkkäämään. Ibizalle nyt olen jo monta vuotta halunnut lähteä kavereiden kanssa bilelomalle, mutta kun kaikki asuu eri puolilla Suomea ja sen ulkopuolella on matkan järkkääminen aika hankalaa. Lisäksi haluaisin käydä Dubaissa moikkaamassa sukulaisia (ja shoppailemassa), koska edellisestä visiitistä on pian kolme vuotta.

1998_532863443413479_93573851_n_large
Ibiza
Tumblr_mfjpg4dc0e1rppmeno1_500_large
Dubai

Katsotaan nyt kuitenkin mitä vuosi tuo tullessaan ja miten työt sekä rahatilanne mahdollistaa matkustelun. Pakko mun on kuitenkin edes jonnekin päästä, koska mua ei oo tarkoitettu pysymään paikallani. Olen huomannut, että välillä mua ahdistaa olla niin sidottu elämääni Helsingissä, koska vaikka rakastan tätä kaupunkia, niin välillä on vaan pakko päästä pois. Oi kesä tule jo!


Photos: weheartit.com

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3