Tuesday, October 01, 2013

"She says...If life was a movie, then it wouldn’t end like this."


Pikamoi.

hello october - Google keresés

Soittelen nykyisin serkkuni kanssa jopa useamman kerran viikossa ja joka puhelun aikana valitan sitä miten en ehdi tehdä mitään, kun olen muka niin hemmetin kiireinen. Toisaalta se on totta, mutta toisaalta myös omaa laiskuuttani. 

Viimeisen viikon aikana olen viettänyt aikaa työpaikallani pakollisten tuntien lisäksi aivan liian monta tuntia liikaa. Suurin syy tähän on varmaan se, että olen yrittänyt juoruilla työkaverini kanssa kaikesta mahdollisesta ennen kuin tämä taas karkaa maailmalle. Toisaalta olen kehittänyt jonkin obsession söötteihin raksamiehiin ja odotan pelolla sitä päivää, kun nämä lakkaavat pörräämästä meidän kiskalla. 

Parina päivänä oon lähtenyt aamulla töihin ja tullut kotiin vasta auringon laskettua. En nyt kuitenkaan työpaikalla ole koko päivään hengannut. Olen muun muassa lojunut Jennin sohvalla syöden parantaen maailmaa. Eilen taas inventaariosta selviydyttyäni suuntasin kaupungille Elmon ja tämän kaverin kanssa. Wiiii, sosiaalista elämää! Olin varmaan yhtä letkeää seuraa kuin kuollut lahna. 

2ko | via Tumblr

Tänään mulla oli taas koulua.. Koulusta puheen ollen olen näköjään yhä yhtä laiska opiskelija kuin aiempien kahdentoista vuoden aikana. Saatiin viime viikon tiistain luennolla (jonka missasin töiden takia) tehtäväksi kirjoittaa raportti niinkin jännästä aiheesta kuin "katu julkisena tilana", joka piti esitellä ja palauttaa torstaina. Noh, istuin siis torstain luennolla mahdollisimman huomaamattoman näköisenä, jotta meidän luennoitsija ei vaan kysyisi minulta haluanko esitellä raporttini. Eli väsäsin raporttini tänään puolessa tunnissa pari tuntia ennen luennon alkua. En ollut onneksi ainoa joka sen palautti vasta tänään. 

Bravo Krista! Tap tap.

Like here -->https://www.facebook.com/inspirationnnnnn

Nyt kuitenkin suuntaan nukkumaan.. Ajattelin yllättää itseni ja lähteä aamulla lenkille! (Jenni, ei siis olla menossa kauppaan aamulla kymmeneltä...) Täytyy muuten sanoa, että aamuherätykset töihin klo: 5.45 tuntuvat paljon mukavammilta silloin kun on saanut nukuttua melkein kahdeksan tunnin yöunet. Siitä voikin tehdä laskutoimituksen kuinka mummo minusta on tullut.

Photos: weheartit.com

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3