Thursday, October 31, 2013

Tylsän postauksen tylsä otsikko.

Joko saa mennä nukkumaan?

(5) Tumblr

Syy väsymykseen on yksinkertainen. Tässä tuli tosiaan tehtyä kiva seitsemän päivän työputki (aamuvuoroja eli herätys 5.30), kunnes eilen mulla oli vihdoinkin vapaapäivä. Tänään olin kuitenkin taas töissä ja vielä huominen pitäisi jaksaa ja sitten saa pari päivää lepäillä. 

Mitäs muuta olen siis tehnyt? - Not much.

Tiistaina mentiin tyttöjen kanssa syömään Kaaren La Famigliaan. Siellä on sellainen oikea leivinuuni, joten tottakai täytyi valita pitsa. Meidän tarjoilija olikin sitten oikein vitsikäs:

"Ja sulle oli Margarita ja kananmuna?" 
"Öööö..."
"Vitsi, vitsi. Margarita."

--

Hehheh. Hetken aikaa olin jo kauhuissani pitsani puolesta.

Eilen oli vapaapäivä eli siivouspäivä. Yleensä mulla menee siivoamiseen koko päivä, mutta nyt sain hoidettua kaiken reilussa tunnissa! Hyvä minä. Iltapäivä kuluikin sitten tyttöjen kanssa Herttoniemessä ja keskustassa pyörien. (lue: käytiin mäkkärissä)

Tänään olen töiden jälkeen käynyt ruokakaupassa ja oikeastaan vain tehnyt koulujuttuja. Nykyinen koulu eli avoimen opinnot ei suju hirveän mallikkaasti, mutta tästä on vain suunta ylöspäin ja onneksi uusintatentit on keksitty. Onneksi olen kova kehittelemään A, B, C-vaihtoehtojakin tulevaisuuteni varalle, joten no worries! Niistä lisää ehkä joskus jos jotakin ihan oikeasti lähden puhetta pidemmälle kehittelemään. 

november | Tumblr

Mulla oli tosiaan maanantaina tentti ja vaikka viikonloppuna ahkerasti yritin päntätä, ei mun tiedot riittäneet oikeastaan mihinkään. Muutenkin se koko tentti oli täysi katastrofi.. Yllättäen mulle tuli kiire ehtiä paikalle ja löytää oikea paikka. Lopulta hikisenä ja puuskuttaen ilmestyin täyteen luentosaliin, jossa istuuduin lähimmälle tyhjälle paikalle. Sain tenttipaperit ja tuijotan niitä "what the fuck is this"-ilmeellä. Sitten kuulin hiljaisessa salissa ärsyttävän pöydän nitinän ja kitinän.. Hetken aikaa pohdin mistä tuo ääni kuuluu, kunnes tajusin, että minunhan kohdalta tuo ääni tulee. Hassuinta oli, että tuo pöytä äänteli, vaikka en siihen koskenut. Sain pari vihaista katsetta muutamalta ihmiseltä, joten viimeistään tässä vaiheessa päätin lähteä heti pois kun se oli vain sallittua. Enkä ollut edes ensimmäinen lähtijä, vaan peräti number 8!

Mutta koulujutut on tylsiä, joten ei niistä sen enempää. 

Totta puhuen, en kyllä ole paljon muuta viime aikoina tehnyt kuin työ- ja koulujuttuja. Välillä tulee jotain pieniä irtiottoja arjesta, mutta siinäpä se oikeastaan. Kovasti ollaan suunniteltu tyttöjen kanssa teemaruokailtoja (Meksiko, Italia & Amerikka), energiajuomamaisteluja sekä verenluovutusreissua. Elokuviinkin pitäisi joskus suunnata ja viihteelläkin olisi kiva pitkästä aikaa käydä.

Welcome to my psychedelic world. | via Tumblr

Eiköhän tässä nyt ollut sopiva tiivistys ainakin tästä viikosta. Haluaisin kovasti päivitellä blogia, mutta inspiraatio meinaa olla hiukan hukassa. Toki voisin tehdä kaikki postaukset loppuun, jotka ovat syystä tai toisesta lojuneet tuolla luonnoksissa viimeiset puoli vuotta. 

P.S. Ne rakkaat ystäväni, joille olen viime päivinä rageillut enemmän kuin laki sallii, niin huomasittehan miten kätevästi jätin kertomatta kuinka lähellä hermoromahdusta olen ollut? Pusi pusi. 

2 comments:

  1. Juu, tosi kovasti ollaan suunniteltu.. ;) "Heeeei tää tuli liian nopeella varoitusajalla, meidän pitää saada aikaa henkisesti valmistautua tähän!"

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3