Saturday, November 02, 2013

Mother knows best.

Eilen töistä kotiin saavuttuani minua odotti paljon postia: Mainoksia, uusi PAMin jäsenkortti, mysteeripaketti Englannista sekä postin saapumisilmoitus paketista. Suuntasinkin samalla ovenavauksella kohti Kantsun Prismaa ja postia. Äiti oli pari päivää sitten kertonut laittaneensa postiin mun synttärilahjan (jooo.. mun synttärit oli pari kuukautta sitten, mutta ehkä tämä selittää mistä olen perinyt tämän "asiat viimetingassa tai myöhässä kuntoon"-tavan..), joten halusin vain päästä näkemään mitä sieltä paketista paljastuu.

Mitään tällaista en edes osannut odottaa, mutta täytyy sanoa, että kyllä äiti lapsensa tuntee.


How cute is that? Tuo on siis tuollainen tarjoilukippo, jossa lukee "chocolate". 

Ihana! Onneksi mulla löytyy tuohon luultavasti aina jotakin laitettavaa. 


Tuon lahjan lisäksi sain tosiaan mysteeripaketin Englannista.. Ei se lopulta kovin suuri mysteeri ollutkaan. Tilasin noin viikko sitten mulle ja Jennille Oyster cardit eli Lontoon julkisen liikenteen matkakortit ja nyt ne saapuivat! Onhan noi hiukan söpömmät kuin HSL:n vihreät kortit. 


Ollaan Lontoossa 27 päivän päästä! Can't wait!

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3