Thursday, November 14, 2013

No ei mulla nyt parempaakaan tekemistä ollut.

Sain blogihaasteen. Saman haasteen, johon olen osallistunut ainakin kaksi kertaa. Siksi olen tylsä ja vastasin vain minulle esitettyihin yhteentoista kysymykseen. Sorry.



1. Minkä ikäinen olet passikuvassasi?
- Olen yksi niistä onnekkaista, jotka vielä aikanaan saivat kymmenen vuoden passin eli mun passikuva on otettu vuonna 2006. Olen kuvassa siis 12-vuotias. Hyvä kun oma äiti tunnistaa mut siitä kuvasta.. Se on niin upea. 
2. Jos sulla on ajokortti, milloin olet saanut sen? (kuinka monta päivää, viikkoa tai vuotta sen jälkeen kun täytit 18?)
- Raivostuttavaa, että mun piti nousta ylös ja käydä katsomassa milloin olen tuon ajokortin saanut.. Ajokortin sain 26.09.11 eli 16 päivää sen jälkeen kun olin täyttänyt 18.
3. Unelma-ammattisi lapsena? Onko se unelmasi edelleen, jos ei, miksi?
- No siis tämähän varmaan vaihteli joka vuosi.. Laulaja (kunnes tajusin etten osaa laulaa), leipuri (en tykkää leipomisesta erityisemmin) ja arkeologi (jurassic parkit nyt vaan on parhaita).
4. Mikä on isoin eläin minkä olet nähnyt?
- Hmm..No hirvi on vissiin aika iso? En mä voi muistaa.
5. Millainen suku sulla on?
- Noo tuota noin.. Isillä on neljä sisarusta, äitillä kolme. Kaikilla on lapsia eli serkkuja löytyy. Sukua löytyy lähinnä pohjoisesta, vähän Ruotsista ja muutama serkku Dubaista.
6. Kuinka monta puukkoa keittiöstäsi löytyy? Onko kasviksille ym. omat?
- Kolme. En syö kasviksia, joten ei todellakaan löydy.. Yksi iso leikkaamiseen ja kaksi pientä kuorimiseen. 
7. Omasta mielestäsi pahin paheesi?
- Ahmiminen. Lasketaanko se? Jos se on jotain hyvää mun on pakko syödä sitä niin paljon, että tulee huono olo. En tajua miten joku voi syödä vain yhden palasen suklaata ja olla tyytyväinen. 
8. Syötkö vitamiineja tai muita ravintolisiä päivittäin? Jos syöt, mitä?
Syön. Yritän ainakin. Yleensä unohdan. D-vitamiini, BCE-vitamiini, Omega3, Biotiini sekä tänään ostin purkillisen Sinkkiä!
9. Jos sinun pitäisi ottaa lävistys, minkä ottaisit?
- En tykkää lävistyksistä, yhtään. Korvikset multa löytyy, mutta jos joku pitäisi lisää ottaa ottaisin rustolävistyksen. 
10. Kaunein suomalainen sana?
- Tähän pitäisi varmaan kliseisesti vastata rakkaus tai jotain vastaavaa. Suomi ei kovin kaunis kieli ole, mutta sanotaan nyt vaikka sauna. Kaikkialla ihmiset tietävät mitä se tarkoittaa, paitsi ruotsalaiset jotka menevät sinne hemmetin bastuun. 
11. Jos saisit nyt 50 euroa, mitä tekisit sillä? Säästöön ei saa laittaa ja se on käytettävä kokonaan heti.
- Heti nyt? Maksaisin tuon laskun tuosta pöydältä. Lopulla rahoilla ostaisin luultavasti karkkia ja cokista. 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3