Thursday, January 26, 2012

Musa-aakkoset Q-U

...vielä jatketaan.


Q




Bäkkärit, aaaws. Tiedättekö, että mulla löytyy mun spotifystä ihan oma soittolista Bäkkäreille? :) Tämä ei nyt ole paras laulu Bäkkäreiltä, mutta oikeastaan oli ainut Q:lla alkava biisi jonka keksin joten... Täytyy tyytyä tähän. Nick Carter on muuten ihan super söpö. Ei mulla paljon muuta kyseisestä biisistä sanottavaa ole kuin, että bäkkärit on niin ysäriä ja tulee kivoja muistoja lapsuudesta mieleen niitä kuunnellessa.

R



Adele on yksi mun lempiartisteista ja eipä taida hänellä olla vielä yhtäkään biisiä mihin olisin jotenkin pettynyt.. Rumour has it, Rolling in the deep, Make you feel my love, Set fire to the rain, Turning tables ja Someone like you on mun lemppareita kuitenkin. Tässä biisissä rakastan tuota "uuu'uuu" kohtaa. :D I know, I'm weird.

S



Kaveri uhkaili selkäsaunalla, jos en tätä biisiä tähän laittaisi, joten jätänpäs pois mun omat vaihtoehdot. (Step up & Still loving you) Tämä biisi on lähinnä ollut surkea sisäpiirin vitsi ja sellainen biisi jota pitää popittaa nupit kaakossa jokainen Rovaniemen/Onnelan reissu. Viime kerralla Onnelassa (selvinpäin) päädyin sitten vetämään nuo "wiggle, wiggle"-moovit tanssilattialla. Oujea.

T




Tämä biisi tuo mulle aina kesän ja Scorpionsin keikan Tuurissa mieleen. Tuo ilta mahtuu luultavasti mun elämän top 20 kokemukseen, joten hankala olla hymyilemättä biisiä kuunnellessa. Oon jo päättänyt, että kun/jos menen naimisiin tulee tämä olemaan mun häävalssin biisi, että sillä miehellä ei tule sananvaltaa juuri olemaan. Sanat on vaan niin ihanat ja biisin syvällinen merkitys liittyy mun tietojen mukaan Berliinin muurin murtumiseen.. Ehkä.

U



Greyson. <3 Välillä vaikutan hirveeltä pedarilta, kun kuolailen Greysonin, Robinin, Cody Simpsonin ja Bieberin perään. Okei, Bieber on vain vuoden nuorempi, mutta noi muut taitaakin olla muutaman vuoden vähintäänkin. Tämä biisi on Greysonin toinen single ja taisin rakastua kyseiseen biisin jo ensimmäisellä kuuntelulla.

4 comments:

  1. adele, ihan mieletön laulaja :)

    blogissani on muuten käynnissä arvonta! käyhän kurkkaamassa ja osallistu toki myös itse mukaan, jos haluat :-)

    ReplyDelete
  2. niin on, saadaan kyllä kiittää sitä joka sen sydämen rikkoi siitä, että saatiin noin mahtavia lauluja ja laulaja. :)

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3