Tuesday, May 08, 2012

Möö.

Jenni kyseli urputti tänään miksen ole päivittänyt blogia pitkään aikaan. Noh, oikeastaan minulla on ollut kiire sekä äiti rakas on ollut erittäin äkäisellä tuulella, joten olen vältellyt tietokonetta, jotten saisi kuulla urputusta siitä kuinka minun pitää joko lukea pääsykokeisiin tai auttaa kevätsiivouksessa. Nyt äippä kuitenkin nukkuu, joten dataan.

T: Krista 18-vee joka pelkää äitiään.

Yritän huomenna päivitellä jotakin oikeaa asiaa, sekä ajastaa torstaille, perjantaille sekä ehkä jopa lauantaille postaukset. Sunnuntaina yritän hiukan kertoa Helsingin pikareissusta. Jos vain kiireiltäni ehdin. Tuntuu nimittäin, että seuraavat 2 viikkoa on aikataulutettu niin täyteen, että tiukkaa tekee.

Nyt kuitenkin saatte ihastella kauniita kuvia minusta ! Huomasin nimittäin Jenniltä saamistani kuvista, että poseeraukseni kameralle ovat erittäin monipuoliset: duckface, epämääräinen irvistys, valokuvaajan leikkiminen, salapose sekä muuten-vain-vähän-vajaa-ilme.



P.S.

3 comments:

  1. Byhyy et maininnut suoraan että kaikki kuvat on minun ottamiani yhyhyhyhyyyyyyyyy :<< Mitä hyötyä on olla maailman mahtavin kuvaaja jos kunniamininnat jää saamatta?!

    ReplyDelete
  2. Anteex, tosin niina on ihan varmana ottanut tuon kisu kuvan.

    ReplyDelete
  3. Possibly, mutta siitäkän ei ole mitään varmuutta koska kuvasimme Ninnin kanssa yhdessä ja osa tästä kyseisestä kuvakulmasta otetuista kuvista on minun.

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3