Saturday, April 16, 2011

Au au au.

Heissan ! Taas ulkona paistaa arska ja elämä hymyilee tai ainakin melkein. Olen nimittäin niin tohelo, että olen ilmeisesti reväyttänyt lihaksen vasemmasta jalassa ja nyt jo kävelykin tuottaa ongelmia. En voi nostaa jalkaa kunnolla tai taittaa paljon mihinkään suuntaan, joten nyt tuli lenkkeilyyn ainakin viikon tauko. Angst. Tympäsee aika paljon, joten kaikille teille varoituksena: kannattaa lämmitellä ennen urheilusuoritusta ! Aina sitä ajattelee ettei itselle tapahdu mitään urheiluvammoja, mutta kyllä niinkin voi näköjään käydä.

Tänään olen vain ottanut rennosti ja linkuttanut käymään R-kioskilla ostamassa suklaata ja vuokraamassa leffan. Lainasin sitten Liisa Ihmemaassa-leffan, koska en ole aikaisemmin sitä jaksanut katsoa. Toivottavasti on niin hyvä kuin olen kuullut. Tässä sitten tän mun liikunvamma päivän asu, jotain rentoa ja helposti puettavaa. (en meinannu saada eilen illalla housuja jalkaan..) :D

DSC05565.jpg
DSC05571.jpg
DSC05576.jpg
DSC05569.jpg
Cardigan - H&M
Dress - Gina Tricot
Handbag -- Second hand
Shoes - H&M

Onko teille sattunut jotain tapaturmia liikkuessa? 

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3