Monday, April 11, 2011

Future Picasso.

Hello pals, tiedättekö mitä? Mulla on niin rento jakso alkanut tänään lukiossa etten oikeen tiedä pitäisikö tuulettaa vai mennä rohkeasti kurkkimaan wilmasta montako kurssia on tältä vuodelta tulossa. Mulla on siis 12 vapaatuntia tässä jaksossa, joten käyn vain 23 tuntia viikossa koulua. Huoh. En enää edes tiedä mitä tekisin niillä vapaatunneilla.

Anyway, tänään oli espanjan koe.. Oisin toki voinut opiskella kurssin aikana hiukan ahkerammin. Loistava numero siis tulossa, Que remedio. Nyt aattelin lähteä lenkille vaikka väsyttäisikin ihan hirveästi (nim. nukuin viime yönä about 2,5h)

Saatte nyt kuitenkin vielä ihailla mun taidokkaita piirroksia, joita olen siis raapustellut historian vihkoon. Eiks oo söpöjä? En siis osaa yhtään piirtää, mutta meidän kuviksen opettaja jollain kieroutuneella tavalla luulee, että mulla on se "mun tyyli" millä piirrän ja se sitten on jo täräyttänyt kahdesta kuviksen kurssista mulle kympin toikkariin. En kyllä valita, ihmettelen vain. :D Pitemmittä läpinöittä: Enjoy !

P.S. Tuo pähkinäsaari juttu on meikän lemppari, koska se on vaan niin fucking brilliant. :)

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3