Wednesday, February 12, 2014

Cold go away. I don't like you.

Moikka. Tulin vain pikaisesti ennen töihin lähtemistä ilmoittamaan, että olen yhä elossa.

For you,there’s nothing in this world I wouldn’t do | via Tumblr

Viimeiset pari päivää olen kärvistellyt ihanan nuhakuumeen kanssa. Pää on täynnä räkää ja ajatus ei kulje, mutta ehkä tässä ollaan jo menossa parempaan suuntaan. Ainakaan mulla ei ole enää kuumetta, joten töihinkin meneminen ei tunnu enää ylivoimaiselta asialta. Terkkuja vaan sille ihanalle pöpöpesälle, joka sairastutti minut.

Viikonloppuna elelin vielä täysin terveenä, joten sain tehtyä paljon kivoja juttuja. Ensinnäkin pidin lauantaina kunnollisen siivouspäivän ja siivosin tätä kämppää yli kolme tuntia sekä pyykkäsin seuraavat kolme tuntia. Yksi maailman parhaista fiiliksistä on, kun saa siivoamisen jälkeen rentoutua cokis-lasi kädessä katsomaan lemppari tv-sarjaa.

Lauantaina kävin myös moikkaamassa kaveria töissä eli hengasin vapaapäivänäni pari tuntia työpaikallani. Mun esimies sattui myös tulemaan paikalle ja todettiin siinä, että ei meillä vissiin ole elämää kun vietetään lauantai-ilta työpaikallamme. Tosin mikäs siinä hyvässä seurassa hengatessa.. Lisäksi meidän esimies toi meille messutuliaisina paljon herkkuja! Me likey.


Sunnuntaina suunnattiin Jennin kanssa Ninan hoodeille Tapanilaan ja vietettiin päivä kokkaillen falafelejä. Tosin minä olin lähinnä kuokkavieras näissä falafel-partyissa ja keskityinkin kokkaamisen sijaan muihin juttuihin. Illalla Jenni ja Elmo tuli kyläilemään mun luo, mikä oli myöskin oikein mukavaa. Tutustuin myös samalla hiukan Tinderiin.. Jos olet sinkku, etkä vielä tiedä mikä Tinder on niin kipinkapin lataamaan se älypuhelimeen.

Tosin mulla meni oikeastaan heti hermo tuohon koko sovellukseen.. Entisen säädön kuvaan törmääminen ei ole mitenkään erityisen mukavaa. Muutenkin Elmon mielestä oon liian valikoiva ja tuun olemaan forever alone. Sanomattakin selvää, että ystävänpäivä ei tule olemaan romantiikalla täytetty.. Sen sijaan ajateltiin lähteä tyttöjen kesken baanalle eli luultavasti ollaan kotona nukkumassa viimeistään yhdeltätoista.


Nyt mun täytyy jo kiirehtiä töihin, mutta jos en enää tällä viikolla palaa kuvioihin, niin oikein hyvää ystävänpäivää etukäteen kaikille ja viettäkää oikein mukava päivä! Olkoon se sitten poikaystävän kanssa tai ihan vain kavereiden kesken. Moimoi.

P.S. Jeeeee, huomenna alkaa Olympiakiekko! Me is so happyy! Tässä on onneksi ollut aikaa totutella ajatukseen ettei nähdä kumpaakaan Koivun veljeksistä, mutta se ei tarkoita sitä ettei me voitaisi pärjätä.. On sitä ennenkin yllätetty täysin "paskalla joukkueella". Fingers crossed!

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3