Tuesday, February 18, 2014

Exhausted.

Moi.


Mun piti tänään päivitellä blogia.. Mutta koska olen lähtenyt kotoa aamulla klo: 6.14 ja takaisin oon tullut klo: 20.19 en nyt taidakaan tehdä mitään muuta kuin syödä iltapalan ja katsoa hetken Gossip girliä sekä painua nukkumaan.

Vaikka tällaiset kiireiset päivät on tosi uuvuttavia, on ne myös toisaalta ihan mukavia. Töissä oli poikkeuksellisen mukavat kahdeksan tuntia. Yliopistolla käynti sujui sutjakkaasti ja sieltä kahvitreffien kautta reilun parin tunnin luennolle siirtyminenkin sujui mukavasti.

Huominen "vapaapäivä" on pyhitetty armottomalle tenttiin pänttäämiselle (tentti on lauantaina ja sain vasta tänään tenttikirjan, kun ihmiset ei palauta niitä ajoissa..), postissa asioimiselle, pyykkäämiselle sekä tottakai päivän tärkein juttu alkaa klo: 14.30.

Jos joku ei tiennyt, että tuolloin tulee Suomi-Venäjä-ottelu, niin hyi häpeä.

P.S. Mä oon totaalisen rakastunut tuohon biisiin! Oon kuunnellut sitä radiosta about sata kertaa, mutta vasta nyt sain googlettelun seurauksena tietää sen nimen.. Lorden äänen tuosta olinkin tunnistanut. Hyvä minä.

P.P.S. Jenni, mun hottiksetjääkiekkoilijat-lista on tulossa huomenna. Ehkä.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3