Friday, February 14, 2014

Nostalgiaa & Ystävänpäivä.

Tänään kaupassa kohtasin kahdenlaisia ihmisiä, joita siellä ei yleensä näy: Ruusukimppuja ostavia miehiä sekä tyttöjä wanhojentanssimekoissa.

Siitä tulikin mieleeni, että tuntuu ihan hullulta, että mun omista wanhoista on jo kolme vuotta! Tai että penkkaritkin oli jo pari vuotta sitten. Pelottavaa miten nopeasti aika menee.. Kaivelin siis arkistoistani muutaman kuvan molemmista ikimuistoisista tapahtumista:

 photo DSC04502_zps8879bb58.jpg photo DSC04576_zps8c05ed1e.jpg photo DSC04605_zps6ebbc453.jpg photo IMG_2355_zps2fb5ace6.jpg photo IMG_2366_zpsfb1e7436.jpg

Sitten voidaankin sulavasti siirtyä toiseen asiaan.. Tänään on ystävänpäivä! Tattattadaaa.

Periaatteessa tämä on täysin normaalipäivä, mutta halusin kuitenkin jotenkin muistaa mun ystäviä, jotka on suurimmaksi osaksi jaksaneet roikkua mun seurassa jo vuosia. Alkuperäinen tarkoitus oli lähettää kaikille postissa jotain kivaa, mutta ylläripylläri en koskaan saanut sitä aikaiseksi, joten kaikkien täytyy nyt tyytyä tähän postaukseen, jossa kerron, että ootte tärkeitä.

 photo IMG_7679copy_zpscea44d3b.jpg

"Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there."

 photo IMG_4317_zpse6cc913f.jpg

"A true friend is someone who think you are a good egg. Even though she knows you are slightly cracked."

 photo IMG_7670_zpsdbbd2ddb.jpg

"Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget."

 photo IMG_3476_zpsb7d2bf0a.jpg

"Our paths may change as life goes on but the bond between friends remains ever strong."

Löysin kuvia koneelta lähinnä mun pohjoisen tytöistä, mutta yhtä onnellinen olen niistä ihmisistä keitä olen saanut elämääni täällä Helsingissä sekä niistä ketkä ovat olleet mun elämässä jo vaippaiästä lähtien. Kyseiset henkilöt kyllä varmasti tietää kenestä puhun. Love ya. 

Lopuksi haluan näyttää mitä kivaa sain mun perheeltä, Elmolta sekä mun työkaverilta:

 photo DSC_0836_zps92913685.jpg photo DSC_0842_zpscf858d12.jpg photo DSC_0840_zpsdf901267.jpg photo DSC_0856_zps750237ff.jpg

Happy Valentine's day! 

2 comments:

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3