Sunday, November 23, 2014

When I'm fat and old and my kids think I'm a joke.

"Baby look what you've done to me.."

Mut on nyt lopullisesti kadotettu pimeälle puolelle. One Direction julkaisi maanantaina uuden levyn ja arvatkaa mitä mä oon siitä lähtien tehnyt.. No olen kuunnellut sitä levyä. Koko levyn olen kuunnellut läpi ainakin kymmenen kertaa.. 

10x57min=570min=9,5h

Help me.

Tässä vaiheessa kun on konserttiliput takataskussa ja kaapissa muutama 1D-paita on ilmeisesti turha enää väittää, että en oikeasti tykkää niiden musiikista. (joulupukille vink vink.) 


Tässä on mun lempparibiisit uudelta levyltä (nää kyllä vaihtuu jokaisen kuuntelukerran jälkeen): stockholms syndrome (), night changes (kuolen joka kerta kun harry alkaa laulaa tuosta 00:40 eteenpäin), act my age, no control, fireproof

No mutta ei enempää siitä tällä kertaa.. Mun pitää ehkä hankkia elämä. Oikeastaan viime ja tämä viikko olivat molemmat hyvin kiireisiä eli ehkä mulla on vielä jotain toivoa tämän elämän ylläpitämisen kanssa. Mitä siis puuhailin?

Edellisellä viikolla..

♥ Luin kokeisiin ja kävin tekemässä yhden kokeen. Lisäksi sain vihdoinkin takaisin economicsin esseen ja yllätyin todella iloisesti, kun arvosanaksi tuli B2!
♥ Juhlittiin mun kämppiksen synttäreitä! Meillä oli pitkästä aikaa flat partyt ja oli oikein mukavaa. Järkytyin kylläkin syvästi, kun yksi vieraista (jolle olin juuri hetkeä ennen tarjoillut shotteja) kertoi opiskelevansa ensimmäistä vuotta yliopistossa ja olevansa neljä vuotta mua nuorempi (just täyttänyt 17..). Sometimes I feel really old.
♥ Käytiin myös tanssimassa, mikä on aina erittäin mukavaa!


♥ Seuraavana päivänä olin laiskimus ja skippasin aamun ensimmäiset luennot..
♥ Perjantaina vietettiin joulukauden avajaisia ja käytiin kämppiksen kanssa kaupungilla katsomassa jouluvalojen sytytystä, ilotulitusta sekä musiikkiesityksiä. Keskustassa oli niin jouluinen tunnelma ja koko pääostoskatu oli täynnä erilaisia ruokakojuja (ostettiin nutella lättyjä!) ja lapsille siellä oli ilmapalloja sekä tivolilaitteita. Huomenna jouluaattoon on enää kuukausi!
♥ Lauantaina käytiin aamupäivästä kämppiksen kanssa shoppailemassa ja kaupungilla syömässä. Löysin vihdoinkin tartan-kuosisen hameen!
♥ Illalla lähdin muutaman tyypin kanssa katsomaan jääkiekkoa! Kyseessä oli siis brittien korkeimman jääkiekkosarjan ottelu: Dundee Stars vs Edinburgh Capitals. Meidän joukkue oli selkeästi parempi (oikeesti ne Capitalsin pelaajat oli ihan sukkia ja ne vaan hengaili erätauolla siellä kentän laidalla eikä pukukopissa), mutta siltikin hävittiin lopulta 3-2.
♥ Myöhemmin illalla vietettiin vielä kämppiksen kanssa pitsa/leffailtaa ja katsottiin James Bondia. Oli muuten ensimmäinen Bond minkä oon ikinä katsonut! Nauroin ihan liikaa tälle kohtaukselle.. 


♥ Sunnuntaina kävin futisharkoissa (tämä on mainitsemisen arvoista, koska en ole tainnut käydä siellä about kolmeen-neljään viikkoon).

Tällä viikolla..

♥ Opiskelin. Tällä viikolla mulla oli yksi ryhmäesitelmä, matikan koe (oon varma, että en päässyt läpi) ja yksi class test. Luennot loppuivat tällä viikolla eli periaatteessa olen jo joululomalla. Enää kaksi koetta jäljellä ja yksi essee kirjoitettavana, niin sitten tämä ensimmäinen semester on ohi. Hullua miten nopeasti aika menee.. Oon suorittanut kohta 1/8 koko tutkinnosta. 


♥ Oon käynyt kaksi kertaa kuntosalilla ja futisharkoissa! Ruokavaliokin on ollut oikein terveellinen (paitsi, että viimeyönä söin  pitsaa). 
♥ Perjantaina käytiin kämppisten kanssa elokuvissa katsomassa uusin Nälkäpeli. Tykkäsin kyllä siitä leffasta, vaikka toimintaa ja Peetaa olisi molempia saanut olla hiukan enemmän. Mun mielestä on hassua, että näiden leffateatterissa voi ostaa evääksi olutta ja nachoja. Ja kuulemma suurin osa ostaa popcornit makeina eikä suolaisina.. Siis mitä ihmettä?


♥ Eilen käytiin kämppisten kanssa ulkona. Tai siis oikeastaan meitä aloitteli täällä meillä viisi tyyppiä, perille pääsi lopulta kaksi tyyppiä ja lopulta minä olin ainoa tyyppi jäljellä. Löysin onneksi muita kavereita, niin ei tarvinnut yksin tanssia. Oli oikein hauska ilta ja kotiin olen kipitellyt vasta neljän aikoihin. 
♥ Laulettiin myös kämppisten kanssa karaokea (backstreet boys, barbie girl etc) ja rakennettiin korttitaloja. Fun, fun, fun.


♥ Tänään olen kärsinyt pienoisesta krapulasta ja olen odotellut pakkasesta ottamani lohen sulamista, jotta voisin kokata siitä itselleni päivällisen. Pakko myös ehkä pukea päivävaatteet päälle ja käydä kaupassa ostamassa juotavaa. Tänään yöllä tulee AMA 2014 awardsit ja haluan katsoa sen lähetyksen suorana, joten tarvitsen energiajuomaa.

Ei mulla muuta. Moi.

2 comments:

  1. Oon aina tykänny sun blogista mut se fakta et tykkäät myös One Directionista tekee susta ehdottomasti mun lempparibloggaajan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, hienoa! :) tälläkin hetkellä kuuntelen 1D:tä (where do broken hearts go).

      Delete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3