Thursday, November 27, 2014

Rakkaus kuuluu kaikille!


Huomenna eletään jännittäviä aikoja, kun Eduskunta äänestää tasa-arvoisen avioliittolain puolesta tai vastaan. Omasta mielestäni rakkaus kuuluu kaikille ja kaikilla pitää olla oikeus mennä naimisiin ihmisen kanssa ketä rakastaa. 

Joku kansanedustaja totesi asiasta aika hyvin: 'Jos ei hyväksy samaa sukupuolta olevien avioliittoa, ei tarvitse mennä heidän kanssaan naimisiin.' Simppeliä. Ei tämä aloite läpi mennessään tule muuttamaan mitenkään minun (tai kenenkään muunkaan) avioliitto-oikeutta Harry Stylesin tulevaisuuden prinssin kanssa. 

Love is equal. Toivottavasti voin huomisesta lähtien kertoa ylpeänä täällä Skotlannissa asuville hetero/homo/lesbo tuttavilleni, että myös Suomessa kaikilla on samat oikeudet avioliiton suhteen kuin täällä. 

Mitäs mulle kuuluu? 

Kärsin taas unettomuudesta. Aloin lukemaan The Fault In Our Starsia. Oon syönyt Fazerin suklaata. Oon kuunnellut musiikkia ('I knoooow they'll be coming to find me soooon..' ) Lisäksi viimeiset koulukiireet ennen lomaa pitää mua kiireisenä. Enimmäkseen kylläkin tuijottelen seinää, enkä yksinkertaisesti kykene tekemään mitään. Procrastination as its finest.. 

Äiti soitti mulle eilen ja meidän keskustelu meni suunnilleen näin:

'Moi, mitäs teet?'
'Moro, luen huomiseen tenttiin.'
'Milloin sä oot aloittanut lukemisen? Vartti sitten?'
'Noo on siitä jo pari tuntia.'
'Hyvä huomata, että jotkut asiat ne ei ikinä muutu.'
'Mitä sitä turhaan toimivaa opiskelusysteemiä muuttamaan.'


The Five Stages of Procrastination
every fucking time..

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3