Thursday, August 11, 2011

CHECK !


Jeeee, nyt odotan innolla syksyä. :>

4 comments:

  1. ääää ooksä ostanu tollasen jakun? mä oon joka paikasta yrittäny hakea ja ketuttaa kun ei löydy sellasta kivaa ja jos löytyy niin sitte se maksaa niin paljon että juoksen huutaen ulos kaupasta :O

    ps. vissiin tuli lopultakin se H&Mn paketti :D

    ReplyDelete
  2. joo oon BLEISERIN ! (äiti kutsuu sitä jakuksi ja mä aina korjaan, että se on bleiseri ja niillä on suuri ero..)

    no mäkin oon yrittäny ettiä miljoona vuotta ja eilen sit vaan kokeilin H&M:llä yhtä ja päätin, että saa kelvata.. tosin kyllä kirpaisi se 40e hinta. :<

    joo tuli, VIHDOINKIN ! :D

    ReplyDelete
  3. no ei oo mitään väliäeroa sanooko jakku vai bleiseri :D sitte tavalliset urpotkin tietää mistä puhuu!

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3