Thursday, August 25, 2011

Mulla on maha pipi.

No voihan kökkö. Aloin innoissani katsomaan jalkapalloa ja ensin meni hyvin, mut nyt ollaan 4-1 tappiolla. Tyhmää. Sitä paitsi on niin luonnonvastaista kannustaa kelta-sinistä joukkuetta, kun vastassa on valko-siniset. Jaa'a, nyt se on jo 5-1. Voisin melkein sulkea telkkarin. Tosin voidaan tästä vielä nousta ! :D
Voisin taas kertoa autokoulusta ja kyllästyttää kaikki ihmiset. Eilen teoriatunnilla katsottiin videoita kuinka käy jos ajaa kolarin 80 vauhdilla. En haluaisi olla siinä autossa, nimittäin se ois kanttu vei aika äkkiä. Tänään oli sitten ajotunti ja kyseessä olikin yllätyksekseni maantieajo. No mikäs siinä, oon muutenkin ajellut ylinopeutta, niin ehkä pysyisin rajoituksissa satasen alueella. Arvatkaa mitä? Ajelin lähes koko ajan 80km/h !! *tap tap, hyvä tyttö*
Tosin mun kädet hikoili too much, kun puristin rattia ja pelkäsin koko ajan, että poro tai hirvi päättää morjestaa autonkeulaa. Oon aivan varma, että ajan joskus poron/pupun/ihmisen päälle. Hyvä luottamus omiin kykyihini, right?
Tänään mulla oli ihanan lyhyt koulupäivä, joten kävin ostamassa karkkia ja vuokraamassa leffan ja painelin kotiin syömään pinaattikeittoa. Leffa jonka katsoin oli The Roommate ja se kertoo college kämppiksistä, joista toinen on hiukan pöpi. Yhdessä kohtauksessa mulla hyppäsi sydän kurkkuun ja sykekin nousi varmaan epäterveelliselle tasolle. Leffa oli kuitenkin kiva, koska siinä oli paljon tuttuja näyttelijöitä (Leighton Meester, Minka Kelly, Cam Gigandet, Nina Dobrev, Katherine Graham, Matt Lanter).
Buuuuu, nyt tilanne on 6-1. En enää ikinä katso jalkapalloa, vaan JÄÄKIEKKO 4-EVER !!!!
Ainiin mulla on maha kipeä, jos ette vaikka muista lukea otsikoita ja silleen. Lisäksi, jos joku vielä miettii mikä oli uutta tuossa yhdessä postauksessa, niin se oli tietenkin kuvanlaatu. Äiti oli mennyt ostamaan Nikonin D3100 kameran, joten pitihän mun tietenkin leikkiä luontokuvaajaa ja käydä ottamassa pihan jokaisesta kasvista kuva. Tämä postaus jatkaa samaa "järkevien kuvien" linjaa, kunnes keksin jotain parempaa kuvattavaa.




Joo, voisin nyt sulkea ton telkkarin. Hävittiin.

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3