Monday, August 15, 2011

Malfoy on aika kuuma.

Huomenna kello yhdeksän reikä reikä palaan takaisin sivilisaation pariin. (en kyllä tiedä onko tää ihan totta) Koulu nimittäin alkaa ja minä oon nyt iso paha ABI. En kyllä oikeastaan ole hirveän iso tai mitenkään super paha, mutta ymmärsitte kuitenkin mitä tarkoitin? Right?

Tällä hetkellä mun elämässä ei oo tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista, joten pälätän tähän jotain turhanpäiväistä, että näytän jopa panostavan näiden postauksien laatuun, enkä vain lätkäise 500 youtube-videota, joille oon repeilly. Tulipas muuten huono lause.. Äikän opettaja ei tykkäis tuosta ja voin jo kuvitella sen ilon, kun se pääsee punakynänsä kanssa tekstieni pariin. 
Leffassa tosiaan käytiin silloin lauantaina ja olihan se outoa kävellä Rovaniemen keskustassa baari-iltana äitin ja pikkuveljen kanssa. Oli varmastikin ensimmäinen kerta se. 

Autot 2 oli hyvä leffa, vaikkakin mua alkoi ärsyttämään, kun nimet oli pitänyt kääntää suomeksi tekstityksiin. Ihan tyhmää ! Niin ja leffan lopusta ne hemmetin rumat 3D-lasit alkoivat painaa niin paljon, että viimeisen puoli tuntia leffasta pidin laseja sormella ilmassa.

Seuraavana aamuna faceen mennessäni olin saanut kaverilta viestin jossa se tiedusteli miksen ollut vastannut sen tekstiviesteihin. Oltiin edellisenä iltana ensin sormet syyhyten keskusteltu facessa ja sitten siirrytty tekstailuun ja olin itse juuri lähettänyt piiiiitkän viestin ja odottelin sängyssä vastausta, mutta kun sitä ei kuulunut: nukahdin. Älkää nyt kuvitelko, että se olisi sen jälkeen tekstannut, vaan minä en ollut saanut niitä viestejä ! Se oli kuulemma lähettänyt 16 (!!) viestiä ja yhtään en ollut saanut. Buuuuuu. Yhteys ei meillä vieläkään pelaa, joten nyt ollaan jouduttu siirtymään soitteluun ja facen kautta keskusteluun.
Tänään alkoi sitten autokoulu. Yksinkertaisesti mun fiilistä voi kuvata näin: Se tunne, kun astut autokouluun sisään ja huomaat, että kaikki muut oppilaat on poikia, jotka on omien sanojensa mukaan ajaneet autolla jo tuhansia kilometrejä. Nice. Itse tokaisin opettajalle etten oo ajanut ollenkaan ja se vielä oikein kysy, että etkö edes metriä? No en. Perkele.

Seuraavien viikkojen aikana on luvassa pyllyn puuduttamista kuunnellen teoriaa ja totaalista jäätymistä, kun rattiin päästetään. Ainiin, mehän tehdään myös kuulemma poikien kanssa muutama reissu Rovaniemeen mm. ajelemaan jääradalle (jee..) ja simulaattoriin. Voin vaan kuvitella poikien ilmeet, kun mut päästetään jääradalle ajelemaan.
Tähän loppuun vielä tällainen kaikkia kiinnostava info, että onnistuin aiheuttamaan jalkoja sheivatessa aika mojovan haavan, josta verta valui enemmän kuin on luvallista. Siitä ois joku saanut hyvän verensiirron. Ainiin.. Se tunne, kun lopetat sheivauksen ja huomaat, että terästä roikkuu sun ihon palanen. :)

P.S. Oon rakastunut Tom Feltoniin !!! <3 (jos ette otsikosta vielä huomanneet..)

P.P.S. Hahahahahaaa, joku on eksynyt mun blogiin jobforsmartpeople.comin kautta ! :D

6 comments:

  1. Mä oon rakastunu kans, Tom Felton on ihan ah! :D ite oon nyt viikonloppuna kattonu kaks Harry Potter elokuvaa jotka valitsin ihan vaan sen perusteella missä on mielenkiintoisia Draco Malfoy-kohtauksia (koska muuta valintaperustetta en keksinyt enkä halunnu arpoa), hehee. Luoja se on komea ja sillä on ihania haastatteluja (varsinkin se missä se selittää siitä sen ja Harryn wand fightista ja se missä se Conan esittelee sille niitä ihme Harryn ja Dracon alastonkuvia tms.) :''>

    ReplyDelete
  2. Joo, ton Conan jutun oon nähnyt :DD Aaaws, se on jotenki niin lutunen ! <3

    ReplyDelete
  3. Niin on, oikee hottis ja sillä on ihana ääni ♥ Luulin että oon ainut joka diggailee Tom Feltonia mutta en vissiin onneksi ookaan :D

    ReplyDelete
  4. Joo niin on ja se aksenttikin on kiva !

    ReplyDelete
  5. Eli ts. kaikki siinä on ihanaa :D Etenkin se kun sillä on päällä puvunhousut ja valkonen kauluspaita, ooo, vaadin sitä kyllä sitten Lepältäkin :''>

    ReplyDelete
  6. joo, näin kannattaa tehdä. Miehen pitäisi oikeastaan aina piettää joko pukua tai sitten jotain univormua ! :D

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3