Sunday, May 15, 2011

Nyt rillataan !

Apua, en oikeesti tiedä miten päin olisin. Olo on kuin apinalla ja tekis mieli vaan juosta päin seinää. Mistä tämä olotila sitten johtuu? No, onkohan sitä edes hankala arvata.. Jääkiekosta tietenkin. Mua oikeesti jännittää niin paljon illan peli, että ei mitään rajaa. Suomen on pakko voittaa, koska A) Ruotsalaiset voittaa aina kaiken B) Tämä on ärsyttävää C) Suomi on pelannut paremman turnauksen ja ansaitsee voiton D) Minä kannustan Suomea rystyset valkoisina.

Illalla taas kisastudio pystyyn sekä pelipaita päälle ja Suomen lippu liehumaan ! Oonko muuten kertonut, että mulla on kurkku ollu ihan tajuttoman kipeä koko viikon? Ja tää vaan pahenee ! Nyt kun yskin tuntuu, että yskin pian verta, au. Mitkään Bafucinitkaan ei auta, että moro vaan. Niin ja meillä alkoi tällä viikolla kuoro-harkat, koska esiinnytään parin kaverin kanssa Yo-juhlissa. Voitte varmaan arvata, että mun lauluääni on ollut tosi suloinen.

Eilen Paradise Oskar lauloi upeasti ja oon yhä rakastunut tähän Axeliin. Ruotsin menestyksen osasin aika hyvin arvata jo täällä. Voittaja biisistä jäi aika möö-fiilis, vaikka olinkin listannut sen alunperin omaan top 5. Nyt kun eilen katsoin viisut, niin ei se ihan sinne olisi yltänyt. Sitä paitsi mistä lähtien Azerbaidzan on kuulunut Eurooppaan? Nimen vois seuraavaksi muuttaa "Euroaasiaviisuiksi". Huoh.

Tässä nyt muutama biisi, joita kuuntelen 24/7 ja kannustan Suomea ! Ihanaa päivän jatkoa kaikille ! :)

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3