Friday, July 08, 2011

"Geez, they drew my nose wrong again.."

Mun ei pitänyt tänään tehdä ollenkaan postausta, koska on ollut aika busy day, MUTTA tämä on nyt pakko jakaa!

Mulla on usein tapana kerätä omasta mielestäni hauskoja kuvia koneelle ja sitten yritän kuumeisesti keksiä miten saisin muutkin ihmiset ne näkemään. En tietenkään voi niitä facebookissa jaella, koska sit mua (viimeistäänkin) alettaisiin katsomaan kieroon, joten tää blogi taitaa olla my only option. :)

Katsoin tänään TAAS Kaksin karkuteillä-leffan (Tangled) ja se on vaan yksinkertaisesti paras piirretty minkä oon piiiiitkään aikaan nähnyt. (vaikkakin katsoessani Itse ilkimystä meinasi lopussa tirahtaa kyynel kun se oli niin koskettavaa. nyyyh.) Kaksin karkuteillä leffan paras asia on ehdottomasti Tähkäpään "lemmikki" Pascal kameleontti. <3 Enempää en sitten leffasta kerro, mutta suosittelen todellakin sen katsomista!

Ei ollut ihan niin klisee kuin Prinsessa Ruusunen. ;)



4 comments:

  1. mäki tykkäsin tosta leffasta tosi paljon! kiva blogi :) aloin lukijaks, kurkkaa toki munki blogiin :D

    http://juulias-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kiitos, totta kai vilkaisen. :)

    ReplyDelete
  3. Ellu laitto mut kattoon tuon elokuvan kans yks päivä ja se oli oikeesti hyvä! :D ja toi kameleontti oli mun lemppari myös, ihan ihQ :''>

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3