Saturday, July 02, 2011

Ei mua haittaa, vaikka riisut ton paidan.


Tänään heräsin väsyneenä ja kiukkuisena. Olisi tehnyt mieli heittää herätyskello seinään ja jatkaa unia, näin en kuitenkaan tehnyt vaan nousin ylös ja aloin hitaasti valmistautumaan päivään urheilukentällä. Olin jossain tyhmyyden puuskassa mennyt lupautumaan vapaaehtoiseksi toimitsijaksi urheilukisoihin. No siellä minä seisoskelin yhdentoista aikaan aamulla kaksi lippua kädessäni ja mietin kuumeisesti mitä niillä tekisin. Sain sitten pienen odottelun jälkeen vastuulliseksi tehtäväkseni heilutella punaista ja valkoista lippua aina kun kilpailija lähti juoksemaan tai hyppäsi pituutta.


Ensimmäinen juoksija olikin sitten joku 19-vuotias häiskä Turusta joka valmistautuu EM-kisoihin. (mitä ihmettä se teki Ranualla...) No siinä minä seisoskelin ihan uunona ja yhtäkkiä tämä herra ottaa PAIDAN pois !!! Tietenkin säilytin mun poker facen ja yritin olla kyyläämättä tai jotenkin tuohon suuntaan. :D Muuten siellä olikin erittäin tylsää ja oli ihan kivaa päästä iltapäivästä kotiin.


Multa yritettiin kovasti kysellä miksen itse kilpaile ja jotakin aina mutisin vaan vastaukseksi. Ei oo nimittäin toi kilpailu ihan mun juttu, koska a) oon surkee yleisurheilussa b) mun ois pakko voittaa, koska c) vihaan häviämistä. U got it? Ei siinä, että oisin kuitenkaan laiskotellut tällä viikolla, nimittäin kesäkuntoon (tai nyt vois jo sanoa talvikuntoon) ohjelma on edennyt näin tällä viikolla:

Maanantai
* 30 min vatsalihastreeni


Tiistai
* 5km juoksu

Keskiviikko
* 30 min vatsalihastreeni
* 6km juoksu

Torstai
* 35 min rasvanpolttotreeni

Perjantai
* 5km intervallijuoksu
* 30 min vatsalihastreeni

Lauantai
* 11km juoksu
* 20 min PS3 Move frisbeegolf ja gladiaattoritaistelu

Sunnuntai
(ei vielä täysin varma)
* 30 min vatsalihastreeni
* 3km juoksu

Itselläni tää treeni on toiminut ihan hyvin, paitsi et toisessa jalassa vaivaa penikka ja keväinen revähdys meinaa paljon rasittuessaan alkaa taas vaivata. Pitäis vaan jaksaa venytellä kunnolla, niin ehkä tilanne paranee. Ens viikolla aattelin aloittaa sellaisen treenin et juoksen viitenä päivänä viikossa silleen, että kerran 5km, 6km, 8km ja 10km sekä sitten viimeisenä päivänä rentouttava 3km lenkki. Saa nähdä tuleeko onnistumaan, mutta ehkä se nyt onnistuu, kun näin julkisesti sen ilmoitin.


Kuvat: weheartit.com

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3