Friday, July 29, 2011

Lepistön bändärit.

Eräs ystäväni ilmoitti aamupäivällä tekstiviestissään, että toivottavasti oon kirjoittamassa hänestä kauniita asioita blogiin, kun hän itse istui tylsistyneenä kirkossa "töitä" tehden. No nyt päätin olla niin ihana, että paljastan teille kaikille pieniä pätkiä fiksuista keskusteluistamme joita me käydään tekstiviestien välitykselle pitkin työpäiviä.

"Oho mä nukahin tänne. " "Mä myöhästyin töistä 4 minuuttia." "Vähän me ollaan järkyttäviä työntekijöitä, onneksi kukaan ei oo kattomassa mitä tehään."

"No yhyy olisin vissiin yhtä hyvin voinu avautua surustani tuolle sakastin ovenkahvalle."

"Daa da dam daa da dam daa da daa da daa dam toivottavasti sulla on hyvä selitys koska oon vittuuntunu ja kyllästyny." (Olin saanut 4 viestiä kyseiseltä henkilöltä, kunnes huomasin nämä.)

"Mä täällä harjoittelen videonmuokkausta puhelimella. Heh." " Ei vitsin urpå, oon sentään vähän hyödyllisemmällä teillä kun oon lukenu kohta kokonaisen kirjan ja tää on oikeasti aika hyväkin." "Oon mä kans kirjoittanut kivillä maahan et welcome ja sitten suoristanuut hiuksia ja tanssinu tyylikkäästi."


Joo'o, tällaista meillä. Käykää toki tutustumassa tän kyseisen henkilön (joka varmasti rakastaa tätä postausta) blogiin täällä.

Kuva: Lisätty ilman kuvassa esiintyvän henkilön lupaa. :D

3 comments:

  1. olen niiiiin.... vaikuttunut! :O

    wau, sait mut kuulostamaan ja vaikuttamaan aivan uskomattoman pidettävältä ja rauhalliselta ja kaikin puolin kelvolliselta ♥

    ReplyDelete
  2. joo, ole hyvä vaan. :'>

    eikö ookki?

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3