Sunday, September 04, 2011

Melkein maratoonari.

tää oli kuulemma mun keskittynyt ilme, öö.. o_o

Tänään toteutin yhden asian bucket listaltani tai oikeastaan vain puoliksi. Juoksin nimittäin puolimaratoonin eli 21km ! 

Olin ajatellut etukäteen, että olisi kiva juosta alle kahteen tuntiin ja tavoite vaikutti koko juoksun ajan ihan saavutettavissa olevalta. Viimeisellä kilometrillä kuitenkin alavatsaani iski viiltävä kipu, jonka takia meinasin pienet itkut tirauttaa. Eräs mummeli katsoikin minua aika pahasti, kun juoksin kiroillen tämän ohi. Muuten juoksu kulki yllättävän hyvin ja ilman kummempia vaivoja. (nim. 2 revähdystä yhtenä kesänä..)

Lopullinen aika oli sitten 2h 01min 08s ! Kuitenkin ihan hyvä aika ensikertalaiselle ja ottaen huomioon senkin, että tämä oli vasta toinen kerta kun edes juoksin näin pitkää matkaa. Olin ilmeisesti naisista nopein ja pysyttelin yli puoliväliin yhden miehen edellä, kunnes se sitten vaan loikki mun ohi. Buu. 

Juoksun jälkeen oli ihan hyvä olo, kunnes pääsin kotiin ja sohvalle löhöämään. Sitten tulikin kylmä, väsy ja outo maha kipu. Lopulta väsymys vei voiton ja nukuin päikkärit. Sen jälkeen tuli pääkipu ja nälkä. On siis ollut varsin rankka päivä. :D

Illalla kävin vielä kävelyllä ja nyt katselin innoissani vampire diariesia. (Pian alkaa 3. kausi, uuuujee !!)

3 comments:

  1. MITÄ Krista ootko kiroillu ääneen siellä ihmisten ilmoilla yksinäsi???!!?? :OO

    okei mulla tuli söpö mielkuva päähän tilanteesta heeheheee... voin kuvitella sut juoksemassa siellä naama punaisena ja hikisenä ja jupisemassa puoliääneen et "vittu perkele. saatana. voi helvetin vittu kun pistää kylkeen".

    ps. sun takki näyttää aivan erityisen hienon violetilta tuossa kuvasssa!!

    pps. mä olin tuon auringonpaisteen aikana tekemässä koulujuttuja yhyy.

    ppps. kuuntelitko muuten musiikkia kun juoksit?

    ReplyDelete
  2. joo oon ja sun mielikuvasi vastaa aika hyvin todellisuutta. :D

    mä vähän muokkailin värejä, niin näyttää et mulla ois huulipunaa. :P joo tottakai, oisin hajonnu jo sen viiden kilsan jälkeen ilman musiikkia.. o_o

    ReplyDelete
  3. ääää mulla olis pitäny äänittää sulle sellanen pari tuntia kestävä kannustushuuto, olisit sitä voinu kuunnella :<

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3