Monday, September 12, 2011

Hei sä, mä oon oikeesti smurffi.

Yllä oleva lause on mun lauantai yönä keksimä loistava iskurepliikki. Älynväläys tuli mun sinisistä varpaista ja mäkkärin smurffeista, brilliant.

Lauantaina olin siis birthday girl ja juhlistettiin mun synttäreitä ensin "lastenkutsuilla" ja sitten yöksi me täysikäiset lähdettiin tutkimaan Rovaniemen Onnelan meininki.


Juhlat alkoivat viideltä ja minä sitten tietenkin saavuin tyylikkäästi myöhässä omiin juhliini. Oltiin nimittäin lähdetty hakemaan pitsaa ja krhmm.. alkoholia, eikä oltu osattu varautua vartin seisoskeluun pitseriassa, jossa ei varmasti normaalisti ole niin paljon porukkaa. Alkon myyjä toivotti mulle hyvää synttäriä ja kaupassa ei edes kysytty papereita.. Olin ihan vähäsen polleana.

Juhlat oli juuri niin kivat kuin olin toivonutkin ja keskityttiin lähinnä syömiseen, juomiseen ja muuhun hengailuun. Lahjat esittelen myöhemmin, mutta yhden voin jo nyt mainita. Nimittäin sain ehkä maailman (toiseksi) parhaan lahjan kaikilta mun kavereilta, nimittäin sellaisen söötin videon jossa oli tietenkin kaikki rumimmat kuvat minusta. Näidän rumien kuvien lisäksi videolla oli kuitenkin myös henkilökohtaiset videoterveiset ystäviltäni, meidän koulun random oppilailta ja lähes kaikilta opettajilta. Olihan ne velmut hankkineet videolle terveiset myös Puolasta asti. Aiemmin meinasi jo itku tulla ja tuossa vaiheessa mulla ilmeisesti tippu leuka lattiaan ja lopun iltaa olinkin sitten hysterian vallassa. Yeah!


Onnelaan päästiin jonon ohi, koska oltiin ilmoitettu etukäteen, että saavutaan juhlistamaan synttäreitä. Portsarikin oli ihana ja toivotti mulle hyvää synttäriä. Itse baarissakin sain parit onnittelut käsisuudelman ja halin kera. Kuumaa.

Ilta meni leppoisasti tanssiessa ja rehellisesti sanottuna drinkkejä maistellessa. Hurmaavinta oli kuitenkin peitepuikkoa lainanneet miehet, joista yksi sitten ystävällisesti tarjosi minulle ja ystävälleni ilmaiset drinkit. Tequilaaa !


Pilkkuun asti sisällä viivyttiin ja sieltä sitten pienen säätämisen jälkeen päästiin mäkkäriin. Enpä ole eläissäni syönyt niin hyvää juustohampparia kuin silloin neljän aikaan aamulla söin. Muistelen sitä yhä kaiholla. <3

Kotona oltiin kuuden aikoihin ja siitä sitten heti sänkyyn nukkumaan. Biletys jatkuikin seuraavaksi unen muodossa.


OLI KIVAA ! :)

No comments:

Post a Comment

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3