Thursday, September 08, 2011

Seriously?

En oikeesti tajua miksi noita ihmisiä tulee tuolta jobforsmartpeople.comista lisää ja lisää. wot. o_o

Oon kehitellyt jo eräänlaisen salateorian tästä.. Siellä on töissä sellasia ukkoja, jotka tutkii mun blogia rikollisen toiminnan takia. Hähä. Eikö olekkin hyvä teoria? :D

Mulla ei nyt oo mitään asiaa, kun viimeiset päivät on vaan mennyt humahtaen ohi. Oon täällä ihan into piukassa suunnitellut lauantain pippaloita (jos jollekin on vielä epäselvää, niin mulla on synttärit). Tänään leivoinkin muffinsseja lauantaiksi ja huomenna olisi vielä tarkoitus leipoa ainakin kakku. Huomenna on myös luvassa siivoaminen, jee. Diggailen siivoamista nimittäin ihan kybällä.
104978147_thy0zhfj_c_large
Tänään sain myös ensimmäisen synttärikortin kummitädiltä ja-sedältä ja pikku hiljaa sitä alkaa ymmärtämään, että kyllä ne synttärit sieltä taas tulee. Tosin tuntuu, että mulla ois ollut synttärit ihan vasta.

Oikeasti mun pitäis tehdä ihan kaikkea muuta kuin suunnitella jotakin synttäreitä. Nimittäin yo-kirjoitukset on jotenkin salakavalasti hiipineet ihan kulman taakse ja mun lukutilanne on aika heikko tällä hetkellä. Asiaa ei ainakaan auta yli-innokas kaveri, joka kertoilee lukeneensa vaan 5h tänään. Just. Jenni pliis, relaa.

Lisää sydämen tykytyksiä ja hengitysvaikeuksia aiheuttaa lähestyvä inssi ja teoriakoe. Nimittäin tällä hetkellä näyttää siltä, että mulla ois kirjoitukset ja nuo samalla viikolla. Jee. Tähän parin viikon sisään pitäisi myös ujuttaa miljoona ajoa sekä yksi päivä pitäisi pyhittää kaupunkiajolle ja sille minun kovasti odottamalleni jääradalle.
Bf531787e3159f4d41fd7d90395b13f2_400x364_large
Odotan koko ajan sitä hetkeä, kun mua alkaa tosissaan ahdistaa. Sitten varmaankin itken silmät päästäni ja mietin miksen lukenut aiemmin ja paremmin. Tyhmä Krista.

Palataan kuitenkin vielä hetkeksi mukaviin asioihin. Koulussa on ollut viime päivinä ihan hervottoman hauskaa ja naurettua on kyllä tullut paljon. Tänään katsottiin historialla aivan mahtavaa sarjaa, joka kertoi brittiläisen teleoperaattorin asiakaspalvelun sijainnista Mumbaissa ja siellä työskentelevistä ihmisistä. " Olen kuin Tom Cruise." "Paitsi pitempi ja intialainen."

2 comments:

  1. mä luulin aina että olisin ennen YO-kirjotuksia se joka itkee koulussa kun en oo yhtään lukenu ja muut on lukenu monta kertaa kirjat läpi. vissiin pelkäsin sitä sitten niin paljon, että muutuin neuroottiseksi, anteex!

    mutta mä oon ihan relaillu viime aikoina! esim. tiistaina luin vaan sen 60 sivua, eilen en lukenu yhtään (okei, 10 sivua) ja tänäänkin vaan huonosti 120 sivua! sulla on sitä paitsi vielä kolme viikkoa aikaa, nou hätä :>

    älä nyt ahdistu, tää on jonku kolmen viikon päästä ohi moneks kuukaudeks!

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3