Sunday, April 15, 2012

Päivä 3 – Minun vanhempani

8ift_large

Tästä tulee lyhyt postaus.

Mun vanhemmat on ihan kivoja. Ymmärrätte varmaan tämän tunteen, jos asutte yhä 18-vuotiaana kotona ja  haluaisitte muuttaa omaan asuntoon sekä aloittaa oman elämän. Kotona asuminen ei siis kaikista sen tuomista eduista huolimatta ole mikään paras vaihtoehto ainakaan minun ja vanhempieni väleihin.

Onneksi siitä pahimmasta teini-iästä on ohi päästy ja nykyisin turhautuminen vanhempien kanssa on vähemmän dramaattista.

Mun äiti ja isi on tavanneet joskus 80-luvulla ja ne meni naimisiin samana vuonna kuin minä synnyin (-93). Itseasiassa niiden häät ja mun kastajaiset (onko tuo oikea sana? [edit: niin ristiäisiä meinasin..]) oli samana päivänä.

Isi on 51-vuotias kirvesmies ja äiti on 45-vuotias R-kioskin esimies. Oikeasti äitin koulutus on tietääkseni kuntohieroja tai joku muu vastaava.

Pikkuisena olin aina isin tyttö ja me ollaankin (vähän liiankin) samanlaisia. Äiti ei tästä tykkää. Muiden ihmisten mielestä olen äitini näköinen. (Eikö tämä ole jokaisen tytön painajainen?)

That's it.

2 comments:

  1. Kastajaiset:D Muumissa oli kastajaiset laivalle, mutta uskon ymmärtäneeni että tarkoitit ristiäisiä.

    ReplyDelete
  2. juuri niin ! :D oikeasti mietin kovasti mikä se oikea sana on. :D

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3