Thursday, April 19, 2012

Pankkikortti kiittää ja kuittaa.

Nimittäin sitä, että onnistuin selviämään Rovaniemeltä ostaen vain muutaman tavaran! Osan oikeasti tarvitsin, osan halusin ja osan ostin, koska ne oli halpoja. Smart logic?

En tiedä millä asetuksilla olen oikein nämä kuvat ottanut, kun nämä on niin pikselimössöiset. Anteeksi.

Ensimmäinen ostokseni on kumpparit! (Oikeasti äiti suostui maksamaan nämä. <3) Olen jo monta vuotta haaveillut kumppareiden omistamisesta, mutta vasta nyt sain aikaiseksi hankittua ne. Tosin syksyllä meinasin ostaa Helsingistä yhdet, mutta sitten totesin, että mun matkalaukkuun ei ehkä sovi kumppareita enkä välttämättä halua lentokentällä niillä tepastella...

Nyt kuitenkin olen vaaleanpunaisten Tretorn-merkkisten kumppareiden ylpeä omistaja. Nämä olivat vielä vanhaa mallia, joten 15€ alennus alkuperäisestä 45€ hinnasta oli kiva juttu. Kyllä nyt kelpaa tepastella tuolla loskapaskassa.


Ostin Seppälästä tuollaisen kookoksen tuoksuisen hajuveden, joka oli alennuksessa hurjat 3€. Aussien 3 Minute miraclen ostin Anttilasta, koska olen jo ikuisuuden halunnut testata noita Aussien tuotteita, kun on niitä sen verran kehuttu. Lisäksi mun hiukset kaipaa kovasti jonkinlaista tehohoitoa, kun kampaajalle menen vasta toukokuussa. 


Nämä korut Seppälästä kuuluu tuon hajuveden kanssa siihen "ostin kun oli halpaa"-osioon. Tosin hiuslenkkejä oikeasti tarvitsin, koska mulla on enää yksi ehjä, kun muut ovat napsahdelleet poikki. 


Näiden lisäksi ostin valkoisen bleiserin H&M:ltä, siitä en kuvia kuitenkaan jaksanut napsia.

3 comments:

  1. VÄHÄN PAHIS TUO MUURAHAISJUTTU, MIKÄ SE ON?

    ReplyDelete
  2. Taas mietin täällä hetken, että niin mikä?


    Se on kynttiläteline. :D Voin yrittää varastaa sen sinne meidän kämppään, jos oikein siitä tykkäät. :D

    ReplyDelete
  3. Tee se, tuo on siistein kynttiläteline jonka oon nähnyt! :D Tuun joskus kuvaamaan sitä teille!

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3