Friday, April 13, 2012

Perjantai 13. - Ei ehkä niin epäonninen kuin luulla voisi.

Tumblr_m2fpa16u4u1qlbyoko1_500_large

1. Mulle ei tapahtunut tänään mitään extra pahaa, mitä nyt jokin virus oli päässyt sähköpostiin ja se sitten kaikille yhteystiedoilleni jotain spämmäili. En siis ole itse seonnut.

2. Nyt kun vihdoin sain sähköpostin korjattua löytyi sieltä yksi viesti sieltä aupair-sivustolta. Joku perhe Espanjasta oli ottanut muhun yhteyttä. :D Öö.. Mitä teen.

Tumblr_m2fpfqfsq31qlbyoko1_500_large

3. Käytiin katsomassa se Titanic 3D:nä ja onnistuin pitämään kyyneleet silmissä kuitenkaan antamatta niiden valua. Jotkut toiset siellä sitten ihan antaumuksella olivat märsänneet.

4. Söin tänään myös kaksi jäätelöä ja kävin sekä mäkkärillä, että hesessä.

43a319cbbe5af59d35bb133c9e52dbbc_large

5. En tappanut ketään kaahaillessani kaupunkiin ja takaisin. Ohitin jopa rekan ja se oli mulle suuri saavutus, nimittäin olen viimeksi ohittanut auton lokakuussa sellaisessa leveässä tien kohdassa, johon voi laskeutua lentokone. :D

6. Mulla on iso karkkipussi tuossa pöydällä ja cokista. <3

F783a7448d494ff4bc41559c7868d450_large

7. Oon vieläkin pölmästynyt tuosta, että joku perhe oikeasti haluaisi minut aupairikseen.

8. Mmm... Espanja...


Photos: weheartit.com

2 comments:

  1. Sa vaihta meida yhteinen asunto joku espanjalainen perheeseen? Ma ei usko tama todellinen. Byhyhyyy.

    ReplyDelete
  2. En mä vielä ole mitään vaihtanut. :)

    ReplyDelete

A negative mind will never give you a positive life. Spread happiness! <3